czy prezerwatywa to srodek leczniczy?

1. Data: 2005-01-31 16:47:50

Temat: czy prezerwatywa to srodek leczniczy?
Od: "|<onrad" <b...@b...tren.dy> szukaj wiadomości tego autora

witam

Dziwne pytanie, ale potrzebuje na to odpowiedzi :) Chcialbym prowadzic
dzialalnosc, ktorej elementem bylaby sprzedaz prezerwatyw. Jednak jak
wyczytalem zezwolenia wymaga dzialanosc ktora polega na (tu cytat troche
nie gramatyczny) "wytwarzania i dopuszczenia do obrotu produktów
leczniczych, prowadzenia aptek ogólnodostępnych, hurtowni farmaceutycznych".

Zatem jaki jest status prezerwatyw? :) Niedawno mlodkowski na tvn24 cos
wspominal, ze jak aptekarz chce prowadzic apteke w hurtowni
farmaceutycznej musi kupowac nawet szczoteczki dentystyczne. Moja
dzialanosc bylaby diametralnie inna i z aptekarstwem sie laczy tylko w
wten sposob ze i w aptece i u mnie mozna kupic prezerwatywe, ale wole
zapytac :)

--
body {
name: '|<ońrad Karpieszu>|';

2. Data: 2005-01-31 16:54:41

Temat: Re: czy prezerwatywa to srodek leczniczy?
Od: Luca <l...@p...onet1.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> dzialanosc bylaby diametralnie inna i z aptekarstwem sie laczy tylko w
> wten sposob ze i w aptece i u mnie mozna kupic prezerwatywe, ale wole

Przyjmując taki sposób rozumowania, to stacja benzynowa też jest apteką,
bo można na niej nabyć nie tylko prezerwatywy, ale również niektóre
leki OTC :D

Pozdrawiam
Luca

3. Data: 2005-01-31 16:55:54

Od: "|<onrad" <b...@b...tren.dy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01/31/2005 05:54 PM, Użytkownik Luca napisał:
> Przyjmując taki sposób rozumowania, to stacja benzynowa też jest apteką,
> bo można na niej nabyć nie tylko prezerwatywy, ale również niektóre
> leki OTC :D

No wlasnie tez o tym myslalem. Myslalem tez o kioskach. I wlasnie nie
wiem czy te punkty sprzedazy ubiegaly sie o jakies zezwolenia :)

4. Data: 2005-02-01 20:24:48

Od: jozkie <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

|<onrad napisał(a):

> No wlasnie tez o tym myslalem. Myslalem tez o kioskach. I wlasnie nie
> wiem czy te punkty sprzedazy ubiegaly sie o jakies zezwolenia :)

tez nie słyszałem żeby np. sex shopy ubiegały się o jakieś zezwolenia

PWLR 1'2005
pytanie o realizacje recepty
pasta bez fluoru
homeopatia