czy roza moze pachniec?!

21. Data: 2001-12-06 21:50:58

Temat: Re: czy roza moze pachniec?!
Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Popieram bez warunkowo Michała. U mnie sadzona na wiosnę wyrosła więcej niż
się spodziewałem, kwitła i owocowała. Zbiorów jeszcze w tym roku nie robiłem
ze swoich ale zbieranie płatków i owoców to doświadczenia z przed lat, które
chcę zacząć powtarzać rokrocznie u siebie.
Kupowana u leśniczego będzie tania i możesz obsadzić część granicy jako
żywopłot np 100 m. Dodatkowo zabezpiecza przed nieproszonymi gośćmi (kłuje)
i jest nie atrakcyjna dla złodzieja. Było już kiedyś o tym na grupie.
Pozdrawiam
BoG

22. Data: 2001-12-07 19:04:03

Od: Gamon' <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Wojciech P napisał(a):
> Cześć! Nie przejmuj się! :-)))) Trzeci będą pierwszymi..... :-)))

Gdzie dwoch/dwie/dwoje na randke idzie - tam trzeci korzysta (zostaje mu wolna h-ta
i popcorn).

Pozdrawiam,
robal.

Mata nie mata - zimno!!!