czy to jet bezdech?

1. Data: 2004-09-29 11:54:10

Temat: czy to jet bezdech?
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś w nocy obudziałam się łapiąc oddech, zdarzyło mi się to już drugi raz.
Tak jakbym we śnie przestała oddychać, spałam na plecach - czy to ma jakiś
związek z bezdechem?
Dodam,że mój tata ma czasem bezdech, podobno opada mu ten języczek w gardle
jak śpi na plech i po prostu się dusi - ja nie mam jeszcze aż tak - czy to
jakies dziedziczne? Mam się zacząc martwić?
Nie wiem czy ma to jakiś związek ale mam małe zaburzenie rytmu serca, jednak
lekarz pierwszego kontaktu zalecił magnez:)
dziękuję za sugestie

2. Data: 2004-09-29 19:46:06

Temat: Re: czy to jet bezdech?
Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jednak
> lekarz pierwszego kontaktu zalecił magnez:)

Nie wiem, czy to bezdech, ale pamietam, jak kiedys slyszalam, ze wszelakie
bezdechy, a nawet chrapanie moga powodowac zaburzenia rytmu serca.
Pisze tylko to, co kiedys uslyszalam w TV.
Mam nadzieje, ze odpowie Ci ktos kompetentny.
Pozdrawiam.
Basiek.

3. Data: 2004-09-30 17:25:41

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora