czy to zapalenie mieszków włosowych?

1. Data: 2004-07-18 20:09:20

Temat: czy to zapalenie mieszków włosowych?
Od: "tomaszek" <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze,
Od jakiegoś czasu pojawiają mi się ta twarzy drobne ropne krostki, którym
towarzyszy zaczerwienienie. Często są przebite włosem. Ostanio jest tego
coraz więcej. Jestem kilka miesięcy po zakończonej kuracji trądzikowej
/roaccutane/ - zdawało mi się, że skutecznej. Mam wracać do dermatologa, czy
polecicie coś korzystając z własnej wiedzy czy doświadczeń. Mam 25 lat.
pozdrawiam
tomaszek

2. Data: 2004-07-18 20:13:47

Temat: Re: czy to zapalenie mieszków włosowych?
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> drobne ropne krostki, którym
> towarzyszy zaczerwienienie. Często są przebite włosem.
to możliwe, szczególnie, jesli są tam, gdzie zarost. albo może figówka, ale
to juz poważniejsza sprawa. idź do deramtologa- pewnie trzeba zastosowac
antybiotyk.

Jak dlugo po zabiegu.?..(do urologa)
sprawa ginekologiczna
odmawianie seksu po porodzie