czy troche przygluchniete ucho moze sie zregenerowac

1. Data: 2009-04-22 15:18:40

Temat: czy troche przygluchniete ucho moze sie zregenerowac
Od: "jfs" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Swego czasu zjechalem sobie glupio uszy wkladanymi sluchawkami
i teraz troche gorzej slysze na prawe uchu w poruwnaniu z lewym
(tak wynika z przeprowadzanych roznych domowych testow typu glosne
gwizdanie w pokoju - rezonuje mi tylko wtedy w lewym, lub po
prostu sluchanie) Aktualnie nie mam raczej mozliwosci zrobic badania
u laryngologa to ze troche przygluchlem (od ponad juz roku na
prawe ucho uznaje za fakt) ale moje pytanie dotyczy czy to ucho
ma szanse sie jeszcze zregeneraowac - kiedy je wytezam, swoiscie 'taje'
tak jakby mi ktos przydzwonil w to ucho wiec zywie nadzieje ze moze by
sie udalo je zregenarowac. Czy przez wytezania sluchu, cwiczenie
uszu da sie je zregenarowac/ wyostrzyc sluch?

2. Data: 2009-04-22 21:50:54

Od: "regen" <regen........@.........os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jfs" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sie udalo je zregenarowac. Czy przez wytezania sluchu, cwiczenie
> uszu da sie je zregenarowac/ wyostrzyc sluch?

Z braku szklanej kuli musisz zglosic sie do laryngologa. On zdecyduje czy i
jakie leczenie jest potrzebne. A mozliwości jest wiele - od zalecen odnosnie
zachowania, przez czyszczenie woskowiny, do zabiegu operacyjnego. Nie
sadze , zeby "wytezanie" sluchu cokolwiek zmienilo.

Pozdrawiam-
regen

3. Data: 2009-04-23 14:41:30

Od: "JFS" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zachowania, przez czyszczenie woskowiny,   do zabiegu operacyjnego. Nie
> sadze , zeby "wytezanie" sluchu cokolwiek zmienilo.

mi sie wydaje ze moze - bo wyraznie czuje fizyczna reakcje ucha,
wiec jakos tam reaguje - podobnie nieco jak mz wytezanie wzroku
mogloby poprawic wzrok -- chcialbym jednak sie wiecej dowiedziec
a o to trudno bo taka 'naturalna wiedza' jest chyba trudna do zdobycia
lub do odszukania - a medycyna z tego co sie wydaje pali tylko z
grubej rury i nie dla niej subtelnosci :-/ operacja czy przeczyszczanie
woskowiny to nie w tym wypadku

4. Data: 2009-04-23 21:00:01

Od: "regen" <regen........@.........os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JFS" < > napisał w wiadomości >> Z braku szklanej kuli musisz
> [...]

> lub do odszukania - a medycyna z tego co sie wydaje pali tylko z
> grubej rury i nie dla niej subtelnosci :-/ operacja czy przeczyszczanie

Jesli wiesz lepiej, to nie pytaj na grupie medycznej. Mozesz
eksperymntowac - Twoj sluch i Twoja ew. gluchota. EOT

Pozdrawiam-
regen

5. Data: 2009-04-27 16:04:24

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jesli wiesz lepiej, to nie pytaj na grupie medycznej. Mozesz
> eksperymntowac - Twoj sluch i Twoja ew. gluchota. EOT

Zdawaloby sie ze moze byc tu ktos kto wie czy przygluchniete ucho moze sie
zregenerowac i jak mu pomoc... poki co wytezanie ucha moim zdaniem moze mu
troche pomoc (jako jego cwiczenie)

6. Data: 2009-04-27 19:27:17

Od: "p...@a...torun.pl" <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Kwi, 17:18,

> [...]
> prawe ucho uznaje za fakt) ale moje pytanie dotyczy czy to ucho
> ma szanse sie jeszcze zregeneraowac - kiedy je wytezam, swoiscie 'taje'

upierałałbym się profesorze, aby jednak poddać się badaniu u
laryngologa (może nawet lepiej u audiologa/foniatry) - w innym
przypadku cała ta dyskusja jest bezprzedmiotowa

trucizny cywilizacji
hrapanie a logopeda
soczewki kontaktowe czy dla każdego?
Lęk wysokości