czy wasze róże jeszcze mają kwiaty?

1. Data: 2007-11-28 09:03:07

Temat: czy wasze róże jeszcze mają kwiaty?
Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy któreś z waszych odmian róży mają jeszcze kwiaty? jedna z moich odmian
nadal ma - mimo trzeciego śniegu, przymrozków, i grudnia na karku. Jestem
ciekawa, czy to często spotykane - wyczytałam, że późne odmiany kwitną do
późnej jesieni, co jednak nie jest wystarczająco precyzyjne.

Zamierzam mieć takich więcej i zastanawiam się, czy jest możliwe określenie
odmiany na podstawie wyglądu/opisu/zdjęcia - a może nie będzie takiej
potrzeby bo jest więcej takich odmian?

2. Data: 2007-11-28 10:57:50

Temat: Re: czy wasze róże jeszcze mają kwiaty?
Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

yapann wrote:

> [...]
> ciekawa, czy to często spotykane - wyczytałam, że późne odmiany kwitną do
> późnej jesieni, co jednak nie jest wystarczająco precyzyjne.

Casanova i miniaturki kwitną sobie spokojnie i nie przejmują się mrozem.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

3. Data: 2007-11-28 12:17:35

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...people.pl> napisał w wiadomości

> Casanova
z 'postury' może i podobna, ale przeczytałam, że Casanovy są żółte,
herbaciane do kremowej - a moja natomiast jest biała/ecru ale nigdy nie jest
zółtawa
(http://c6.wrzuta.pl/wi13419/cd9445f100068563474d5ae
0/Zdj%C4%99cie009?type=i&key=r2xFYuXbmK&ft=f
- może 'Mount Shasta'? - też słabo pachnie).

> i miniaturki
Czy minaturki to są okrywowe?

btw, pierwszy raz dowiedziałam się o czymś takim, jak strefy
mrozoodporności. Cyz w praktyce w sprzedaży można sie spodziewać informacji
o tej strefie?

4. Data: 2007-11-28 13:00:44

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

yapann wrote:
(...)
> Czy minaturki to są okrywowe?

Miniaturki, to te małe rózyczki , które dostajemy w doniczkach przy
różnych okazjach. Wysadzam je do gruntu i wspaniale się sprawdzają
w "warunkach bojowych".

> btw, pierwszy raz dowiedziałam się o czymś takim, jak strefy
> mrozoodporności. Cyz w praktyce w sprzedaży można sie spodziewać informacji
> o tej strefie?

W sprzedaży często nawet nie można się spodziewać właściwej nazwy
rośliny :>

Najpiękniejszą muzyką przed snem

5. Data: 2007-11-28 16:41:02

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora