czy zatruty zab moze bolec?

41. Data: 2006-09-03 19:10:53

Temat: Re: czy zatruty zab moze bolec?
Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radosław Rossa" <r...@N...SPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:edeu67$mu0$1@inews.gazeta.pl...

> To może wypadaloby zrobić sobie parę zdjęć rentgenowskich i zobaczyć
w jakim
> stanie są tkanki okolowierzchołkowe... Takie leczenie "na czuja" nie
ma żadnego
> uzasadnienia, a wiele przeciwwskazań.

Robione. Stan dobry. Tu się nic nie robi na czuja, tylko nie lubię, jak
się fajerwerki bierze za medycynę... jak te ostatnie, z kamerami, żeby
sobie pacjent mógł pooglądać, co mu się tam robi wewnątrz gęby :/

Pzdr
Paweł

42. Data: 2006-09-03 20:32:44

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

siliana pisze 03-09-2006 20:39:
> [...]
4;pID=679

> ale on ma jakas koncowke, czy cale to ustrojstwo wkladaja do paszczy?:)

Nie no, urządzenie stoi na asystorze lub unicie, a z niego wychodzi
podwójny kabelek. Do jednej części podłączona jest elektroda bierna
(drut w kształcie J), którą zakłada się na dolną wargę pacjenta, do
drugiej taki mały wichajster, który zakłada się na pilnik (czyli to
narzędzie, którym opracowuje się kanały). Wynik pomiaru widoczny jest na
wyświetlaczu urządzenia (które dodatkowo bajerancka pipczy ;-) ).

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

43. Data: 2006-09-03 20:35:06

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> w polsce? mozesz napisac cos wiecej? mialas w znieczuleniu? bolalo?

Tak, w Polsce, a konkretnie we Wrocławiu. Lecznie zęba trwało dobrze ponad
dwie godziny, w trakcie miałam robione chyba 3 zdjęcia.
W znieczuleniu oczywiście i nie bolało - czułam jedynie moment wkłucia
zastrzyku ze środkiem znieczulającym;)

Pozdr. Ewa

44. Data: 2006-09-04 06:45:50

Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> (...) Tu się nic nie robi na czuja,

Pisałeś coś zupełnie innego...

> tylko nie lubię, jak
> się fajerwerki bierze za medycynę... jak te ostatnie, z kamerami, żeby
> sobie pacjent mógł pooglądać, co mu się tam robi wewnątrz gęby :/

Ja również nie lubię, ale wykonanie zdjęć RTG i pomiar długości kanału przy
pomocy stworzonych do tego celu urządzeń to nie fajerwerki, ale standard.

Pzdr.
RR :-)

45. Data: 2006-09-04 11:24:31

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a tu tez jest to podyktowane pozniejszym zaskarzeniem lekarza, ze
> mu zeba dobrze nie wyleczyl i teraz musial wyrwac :> lepiej wiec
> miec jasne konto :) (tu na 1 dentyste czeka 4 prawnikow :)

Ja marze o takiej sytuacji w Polsce.
Bo bledy lekarzy - nie tylko dentystow - bedace skutkiem wylacznie
arogancji, niedouczenia i poczucia bezkarnosci, doprowadzaja mnie do
wscieklizny.
Dobrze, ze chociaz jest Internet, to powoli rozchodza sie informacje o
ludziach wykonujacych zawody medyczne, ktorzy nie powinni byc lekarzami.

A.

46. Data: 2006-09-04 12:21:07

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"asmira" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> Dobrze, ze chociaz jest Internet, to powoli rozchodza sie informacje o
> ludziach wykonujacych zawody medyczne, ktorzy nie powinni byc lekarzami.

tyle tylko, ze i takie rozchodzenie tez mozna pociagnac do
odpowiedzialnaosci prawnej. wiele tych zaskarzen jest tylko
odczuciem pacjenta a nie rzetelnymi faktami. moze nie wiesz tego ale
istnieje cos takiego jak Izba Lekarska i tam mozna dochodzic praw.
a nie na zasadzie linczu.

iwon(k)a

47. Data: 2006-09-04 17:34:33

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radosław Rossa" <r...@N...SPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:edgi33$fmb$1@inews.gazeta.pl...

> Ja również nie lubię, ale wykonanie zdjęć RTG i pomiar długości
kanału przy
> pomocy stworzonych do tego celu urządzeń to nie fajerwerki, ale
standard.

Ja wiem, i ja się z tym nie spieram, każda nowa technika w medycynie
witana jest z dużą nadzieja a niektóre urządzenia wchodzą na stałe do
repertuaru diagnostyczno-leczniczego, fajerwerkami określam to tylko
wtedy, jak próbuje się twierdzić, że bez tego ani rusz (swoją drogą przy
tym, co obecnie dostępne jest w Polsce, jak się niekoniecznie już
dobrze poszuka, bo dostępność wzrasta, nie ocierpiałbym się tak, jak
kilkanaście lat temu, ale wówczas też wyszło)... pracuję już dwanaście
lat w rehabilitacji, zajmuję się kręgosłupami, głównie szyjnym i czuję
się niesamowicie komfortowo z pomiarami laserowymi, najnowocześniejszymi
rezonansami etc... pośród niezliczonej ilości dostępnych technik
manualnych... ale po tych dwunastu latach mogę spokojnie robić bez tych
wszystkich urządzeń, owszem, czasem są konieczne, zdarzają się
przypadki, że objawy nie są zgodne ze stanem, wówczas bez owej techniki
się już nie da...

Pozdrawiam serdecznie
Paweł

nasiona w kale?