czym odstraszyc koty?

1. Data: 2006-04-21 06:58:31

Temat: czym odstraszyc koty?
Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jaki srodek polecacie aby odstraszyc koty wchodzace do piwnicy?
Widzialem w sklepach kilka srodkow, ale byly one raczej przeciwko
zanieczyszczaniu przez koty.
pzdr
Adam

2. Data: 2006-04-21 07:22:21

Temat: Re: czym odstraszyc koty?
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Jaki srodek polecacie aby odstraszyc koty wchodzace do piwnicy?
> Widzialem w sklepach kilka srodkow, ale byly one raczej przeciwko
> zanieczyszczaniu przez koty.

Nie mam pojęcia, czym się różni środek odstraszający koty od środka
zapobiegającego zanieczyszczaniu - trudno mi wyobrazić sobie substancję,
która wytłumaczy kotu, że może tu siedzieć, ale nie sikać ;) Tak czy inaczej
jednym z bardziej skutecznych, a przy tym ekonomicznych patentów jest
najzwyklejszy "odświeżacz powietrza" o zapachu cytrusów - którego to zapachu
większość kotów nie toleruje. Jeśli musi być coś specjalistycznego, to w
sklepach zoologicznych można kupić "Repelex Plus (czy jakoś tak) z
laboratorium dr. Seidla (czy jakoś tak)". Skuteczność ma zaiste porażającą,
moje własne koty po jednym psiknięciu świństwem na kanapę przez cały dzień
siedziały na schodach i bały się wejść do pokoju, tyle że dość szybko
wietrzeje, a butelka (150? 200ml?) kosztuje kilkanaście złotych.

Pozdrawiam
H. (środkiem najbardziej skutecznym jest zapewnienie alternatywnego lokum,
które koty uznają za atrakcyjniejsze od piwnicy)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

3. Data: 2006-04-21 07:46:05

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wrote:

> (środkiem najbardziej skutecznym jest zapewnienie
> alternatywnego
> lokum, które koty uznają za atrakcyjniejsze od piwnicy)

Myslisz, że wystawienie gdzieś za blokiem szafki ze świeżo
upraną/ukrochmaloną/uprasowaną/icotamjeszcze bielizną pościelową
byłyby wystarczające? ;-)

J.

4. Data: 2006-04-21 08:39:37

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] Myslisz, że wystawienie gdzieś za blokiem szafki
> ze świeżo upraną/ukrochmaloną/uprasowaną/icotamjeszcze
> bielizną pościelową byłyby wystarczające? ;-)

Jeżeli na samym wierzchu leżałaby poszwa w kolorze kontrastującym z
dominującą w kociej populacji barwą futra - z pewnością.

Pozdrawiam :)
H. (chociaż odzież wizytowa działa lepiej)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

5. Data: 2006-04-21 11:23:09

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:e2a5ov$5t7$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Pozdrawiam :)
> H. (chociaż odzież wizytowa działa lepiej)

Polar. Granatowy. Im bardziej naelektryuje kota tym lepiej, więcej futra się
przyklei :) Świetnie działa także walizka lub torba z ciemnym środkiem.

Agata i kot znaczący teren w _całym_domu- to dopiero masakra

6. Data: 2006-04-21 11:43:18

Od: " lolka" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

adam <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> Witam
> Jaki srodek polecacie aby odstraszyc koty wchodzace do piwnicy?

Yyyy... psa? :D

NMSP :)

--
ww.bandyci.org

7. Data: 2006-04-21 12:05:26

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patka" <e...@W...com> napisał w wiadomości
> Jeszcze super sprawdzaja sie "ciciusie"

Nie śmiem pytać co to:)

Agata, z jednoznacznym skojarzeniem aczkolwiek do kota mi nie pasuje :)

8. Data: 2006-04-21 12:07:27

Od: "Patka" <e...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek" napisał w wiadomości >

> Świetnie działa także walizka lub torba z ciemnym środkiem.

Tak, tak potwierdzam :))

Jeszcze super sprawdzaja sie "ciciusie"

Patka

9. Data: 2006-04-21 13:05:13

Od: " JaMyszka" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

adam <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> Jaki srodek polecacie aby odstraszyc koty wchodzace do piwnicy?
> Widzialem w sklepach kilka srodkow, ale byly one raczej przeciwko
> zanieczyszczaniu przez koty.

Znajoma mi powiedziała, że w Obi sprzedawany jest środek mający to zadanie.
Prawdopodobnie są to "kamyczki", które rozsypuje się w terenie (ptaki tego nie
chytają).

--
Pozdrawiam :)
JM

10. Data: 2006-04-21 13:24:04

Od: "Patka" <e...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek" napisał >
> Nie śmiem pytać co to:)

no wiec... "ciciusie" to ......
wlasna nazwa na sztuczno-futerkowe materialy :)))

tak, zdecydowanie "ciciusie" sa najlepsze.

[allegro] Zapraszam serdecznie na moje aukcje
dziwne mrugranie
firany- jak polubić?
dom 300m2 [ogrzewanie]
[3city] Kostka brukowa - ukladanie