czym umyć

1. Data: 2014-07-09 13:05:11

Temat: czym umyć
Od: zbigniew <z...@e...uk> szukaj wiadomości tego autora

Czym umyć ręce po orzechach , zielonych?
<zbigniew

2. Data: 2014-07-09 13:22:06

Temat: Re: czym umyć
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-09 13:05, zbigniew pisze:
> Czym umyć ręce po orzechach , zielonych?

Spróbuj olejem spożywczym. Na marchewkę, buraki pomaga, to może i na
orzechy da radę.

Ewa

3. Data: 2014-07-09 15:52:03

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czym umyć ręce po orzechach , zielonych?

Nie pszejmować się, pszy normalnej częstości mycia rąk, jutro będą czyste.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

4. Data: 2014-07-09 16:25:36

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbigniew" napisał w wiadomości grup

Czym umyć ręce po orzechach , zielonych?
<zbigniew

Są trzy 100% pewne sposoby (z jednego chyba nie będziesz zadowolony):
1. Do jakiejkolwiek roboty przy zielonych orzechach ubierać rękawiczki
2. Jak ci już poplami paluchy, to możesz pumeksować z Vanishem (kwaskiem
cytrynowym, itp) jakieś trzy dni. - Nowa skóra już będzie czysta
3. Szlifierka lub siekierka - najszybszy sposób

Sok z zielonych orzechów fantastycznie brudzi paluchy, a jak fajnie
wyglądają, kiedy już zejdzie z paznokci np po Vaniszu lub ACE a reszta jest
brunatno-brudna...
pozdr
Stefan

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

5. Data: 2014-07-09 16:40:28

Od: zbigniew <z...@e...uk> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-09 16:25, Stefan pisze:

> [...]
> Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
> ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

nie przypuszczałem że ten ostatni sposób może być tak prosty i tak
skuteczny :)

6. Data: 2014-07-09 17:49:36

Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zbigniew" <z...@e...uk> schrieb im Newsbeitrag
>W dniu 2014-07-09 16:25, Stefan pisze:
>>

> nie przypuszczałem że ten ostatni sposób może być tak prosty i tak
> skuteczny :)

Znaczy się piszesz ołówkiem zaciśniętym w zębach?

:)

7. Data: 2014-07-09 18:57:40

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hans Kloß" napisał w wiadomości grup

> [...]

> skuteczny :)

Znaczy się piszesz ołówkiem zaciśniętym w zębach?

************************
Jak za średniego Gomułki dostałem w......l od Matuli za brudne łapy i nie
wzięli mnie na imprezę rodzinną, to uważam na zielone orzechy :))))
pozdr
Stefan

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

8. Data: 2014-07-09 19:08:54

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Spróbuj olejem spożywczym. Na marchewkę,
> buraki pomaga, to może i na orzechy da radę.

Nie sądzę. To całkiem inna natura brudzenia.
Chemiczna niejako, w przypadku orzechów.
Na to, co na paluchach widać, wpływ ma w dużej
mierze jod zawarty w zielonych łupinach orzechów,
który wchodzi w reakcje i tworzy paluszan jodu, czy
cóś. Z jodyny też trudno ręce umyć, nawet olejem.

--
Jarek

9. Data: 2014-07-09 19:10:23

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

pan zbigniew napisał:

> nie przypuszczałem że ten ostatni sposób może być tak prosty i tak
> skuteczny :)

Wiedziałem, że z tym niezadowoleniem, to chodzi o podejrzane pomysły
z zakładaniem rękawiczek.

--
Jarek

10. Data: 2014-07-09 22:22:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Jul 2014 13:05:11 +0200, zbigniew napisał(a):

> Czym umyć ręce po orzechach , zielonych?
> <zbigniew

Tiosiarczan sodu.
Kwas askorbinowy.

Którymś z nich powinno dać radę, ale pewności nie mam, ot, obiło mi się o
uszy.

wiśnie
Mierzyliście już bikini w tym sezonie?
Tablica Mendelejewa