czym wyczyścić czarne kropki po muchach????

1. Data: 2007-09-08 13:17:32

Temat: czym wyczyścić czarne kropki po muchach????
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Może ktoś wie czy wyczyścić czarne kropki po muchach z sidingu?? Z okien
schodzą bez problemów natomiast z sidingu jest problem?? Pomóżcie. Może ktoś
z Was znalazł na to sposób?? Pozdrawiam.Ewa

2. Data: 2007-09-09 15:31:33

Temat: Re: czym wyczyścić czarne kropki po muchach????
Od: "andy" <andyro @ poczta. onet. pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> schodzą bez problemów natomiast z sidingu jest problem?? Pomóżcie. Może
> ktoś z Was znalazł na to sposób?? Pozdrawiam.Ewa

Nie wiem jak z sidingu ale ORLEN ma w swojej ofercie płyn do usówania
owadów. Z maski samochodu zmywa się ok.

--
Mazury - czarter jachtu
www.rocichy.republika.pl/

Żelazko bezprzewodowe Philips HI 570/02
wykonawca stalowej konstrukcji schodów wewnętrznych - 3City
Przeglad pieca - gdzie ?
Płyta indukcyjna - pytania do tych którzy takiej używają
Ile za ułożenie 10m2 paneli ściennych?