czym wyczyścić rolety?

następny post »
From: "Anna LT" <l...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: czym wyczyścić rolety?
Date: Wed, 11 Apr 2007 13:28:01 +0200

Witam

kilka ładnych lat temu kupiłam i zamontowałam wewnętrzne rolety okienne na
wszystkich
oknach w mieszkaniu
teraz mam spory problem, bo rolety (szczególnie kuchenne) są strasznie
brudne
materiał rolet jest jakiś taki impregnowany, że ani płynem ani niczym innym
nie mogę sczyścić brudu
poradźcie co robić
jakich środków użyć
a może te rolety należy do jakiejś pralni oddać?
czy po prostu muszę kupić nowe....?

pozdrawiam
anna lt