czym zastąpić sos worcestershire???

1. Data: 2002-10-10 10:18:06

Temat: czym zastąpić sos worcestershire???
Od: "a' tomik" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień Dobry Kochani,
Wczoraj zgodnie za Waszą radą usiłowałem we Wrocławiu (bo tu sobie mieszkam)
nabyć sos worcestershire. Niestety, w żadnym z odwiedznych hipermarketów nic
takiego nie znalazłem (Leclerc, Geant, Carrefour). Dlatego proszę o
podpowiedź....czym moge ten sos zastąpić. Jaki inny sos jest podobny zarówno
smakowo jak i kolorystycznie do "tego wynalazku".
Pozdr
--
a' tomik
t...@o...pl

1. Data: 2002-10-10 10:20:55

Temat: Re: czym zastąpić sos worcestershire???
Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a' tomik" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zarówno
> smakowo jak i kolorystycznie do "tego wynalazku".
niczym, i jakos nie chce i sie wierzyc, zeby we Wroclawiu nie bylo tego w
sprzedazy

wkn

1. Data: 2002-10-10 10:23:35

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

a' tomik <t...@o...pl> w <news:ao3k4i$o1u$1@news.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> mieszkam) nabyć sos worcestershire. Niestety, w żadnym z odwiedznych
> hipermarketów nic takiego nie znalazłem (Leclerc, Geant, Carrefour).

Nie wierzę, musi być. Ew. spróbuj w jakimś Bomi (jeśli jest we
Wrocku).
Mogę Cie też kupić i wysłać paczką (kosztuje to z 10 zł), ale wpierw
się jeszcze rozejrzyj, a może ktoś podpowie.

--
Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
k...@b...tk przestepczą, ale nie można nazwać

1. Data: 2002-10-10 11:04:10

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

a' tomik wrote:

> [...]
> podpowiedź....czym moge ten sos zastąpić. Jaki inny sos jest podobny zarówno
> smakowo jak i kolorystycznie do "tego wynalazku".

W EPI jest. Wiem bo sprawdzałam.

Mich'ata

1. Data: 2002-10-10 11:39:44

Od: "a' tomik" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W EPI jest. Wiem bo sprawdzałam.
>
> Mich'ata

Dzięki za podpowiedź. Dzisiaj po pracy tam pojadę.
Pozdr

1. Data: 2002-10-10 12:58:15

Od: "Atucha" <u...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nic
> takiego nie znalazłem (Leclerc, Geant, Carrefour).

Jest na ul. Wita Stwosza w sklepie 'Przyprawy swiata'

pozdrawiam
Atena

1. Data: 2002-10-10 13:09:22

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

a' tomik:

> Dzięki za podpowiedź. Dzisiaj po pracy tam pojadę.
> Pozdr

no i sprawdź Worcester Sauce, bo coniektóre tak mają. Worcester albo
Worcestershire. Trochę się różnią (bo różne firmy), ale nie za bardzo.

Waldek

1. Data: 2002-10-10 13:16:30

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> w
<news:3DA57C02.30905@ukbf.fu-berlin.de> napisał(a):

> no i sprawdź Worcester Sauce, bo coniektóre tak mają. Worcester albo
> Worcestershire. Trochę się różnią (bo różne firmy), ale nie za bardzo.

W Warszawie widuję chyba tylko Lee & Perins Worcestershire Sauce.

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
k...@b...tk If you're caught out in the rain

1. Data: 2002-10-10 15:43:59

Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

a' tomik wrote:

> [...]
> Dlatego proszę o podpowiedź....czym moge ten sos zastąpić. Jaki inny sos
> jest podobny zarówno smakowo jak i kolorystycznie do "tego wynalazku".
We Wrocku jest chyba Tesco. W Gliwica wlasnie w Tesco taki sos kupilem. Stal
na polce z roznymi orientalnymi sosami.

Pozdrawiam,

Nik

1. Data: 2002-10-10 17:26:38

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukac trzeba na tej samej polce co sosy sojowe itepe. Na pewno jest.
Przewaznie mala brazowa buteleczka z pomaranczowa etykietka, firma Lea
Perrins

Agata Solon, naturalna

wafle
co to jest ciecierzyca?