czyszczenie butów zamszowych

1. Data: 2004-08-24 12:50:50

Temat: czyszczenie butów zamszowych
Od: "Monika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Mam moze takie nietypowe pytanie, ale jezeli akurat ktos z was moglby mi
pomoc bylabym wdzieczna.
Otoz nie wiem w jakis sposob wyszyscic zamszowe adidasy. Tzn z zewnatrz to
rozumiem specjalna szczoteczka do zamszu, ale w srodku ( chodzi o zapachy),
podobno nie mozna prac takich butów w pralce. Wiec jak ktos mial moze
podobne przezycia i wie jak mozna sobie z nimi poradzic to bardzo prosze o
odpowiedz. Z góry dziekuje.

1. Data: 2004-08-24 18:19:12

Temat: Re: czyszczenie butów zamszowych
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Monika" <m...@w...pl> napisał(a)
wnews:cgfd1m$r15$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
> jak ktos mial moze podobne przezycia i wie jak mozna sobie z nimi
> poradzic to bardzo prosze o odpowiedz. Z góry dziekuje.

Kup jakis preparat w sprayu jest tego sporo.

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2004-09-26 14:41:55

Od: Miśka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:

> [...]
> podobno nie mozna prac takich butów w pralce. Wiec jak ktos mial moze
> podobne przezycia i wie jak mozna sobie z nimi poradzic to bardzo prosze o

Są odpowiednie odświerzacze do butów Sholla.

Miśka

Aramis
L'oreal Double Extension
coś na włosy