czyszczenie matowej terakoty

1. Data: 2002-09-20 06:57:12

Temat: czyszczenie matowej terakoty
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Jakie macie sposoby na czyszczenie matowych, dość szorstkich płytek
podłogowych w kuchni, przedpokoju? One są takie 'z natury', nie zmatowiały
:) Jakim środkiem (nazwa, producent) je myć? Czy wystarczy po prostu mopem?
Pytam, bo właśnie takie kupiłam do wyłożenia i teściowa z triumfem rzekła:
"Zobaczysz, nie domyjesz ich niczym!!!" Rozumiecie więc, że MUSZĘ udowodnić
że je jednak domyję... :)
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2002-09-20 08:17:26

Temat: Re: czyszczenie matowej terakoty
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 20 Sep 2002, Kvenmadur wrote:

> Jakie macie sposoby na czyszczenie matowych, dość szorstkich płytek
> podłogowych w kuchni, przedpokoju? One są takie 'z natury', nie zmatowiały
> :) Jakim środkiem (nazwa, producent) je myć? Czy wystarczy po prostu mopem?

Tak samo jak zwyczajne. Trochę inaczej się brudzą, ale czyści się je
normalnie. A teściowa się nie zna.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-09-20 08:34:35

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:amegod$q11$1@news.onet.pl...
> [...]teściowa z triumfem rzekła:
> "Zobaczysz, nie domyjesz ich niczym!!!" Rozumiecie więc, że
MUSZĘ udowodnić
> że je jednak domyję... :)

Mylisz się. Właściwa odpowiedź brzmi "ale jestem pewna, że
mamusi się to uda".

Pozdrawiam
wredna Hanka
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2002-09-20 08:36:53

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mylisz się. Właściwa odpowiedź brzmi "ale jestem pewna, że
> mamusi się to uda".
:)))
Bardzo sprytne! :))) Pomysł mi się podoba! :)
Miłego dnia,
Magda
P.S. Poszłam do kiosku zobaczyć 'dziurę' w Stylowym Domu, s.72 ;) No niezłe
to jest... Muszę się nad tym poważnie zastanowić! :)

1. Data: 2002-09-20 08:42:26

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak samo jak zwyczajne. Trochę inaczej się brudzą, ale czyści się je
> normalnie. A teściowa się nie zna.
Ona zaręcza że 'zachodzą' i niczym się tego nie da domyć itp. itd... Ale
skoro mówisz że dadzą się klasycznie wyczyścić to mnie to cieszy! :)
(ale nie powrórzę jej że się nie zna... ;))
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2002-09-20 09:55:24

Od: "Tomek" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> skoro mówisz że dadzą się klasycznie wyczyścić to mnie to cieszy! :)
> (ale nie powrórzę jej że się nie zna... ;))

zachodzą jak każde inne, wiem bo mam takie w kuchni i przedpokoju. czyście
się je najnormalniej w świecie, a jakbyś chciała na "cacy" to w marketach
budowlanych są takie specjalne płyny (nie pamiętam nazwy) jakiejś
niemieckiej firmy - nabłyszczające lekko i konserwujące (chociaż to chyba
chwyt marketingowy bo co tu konserwować), są w takich innych kwadratowych
butelkach.

1. Data: 2002-09-20 10:13:55

Od: Magda Marszalek-Mikolajczak <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz W. Fedorynski wrote:

> Tak samo jak zwyczajne. Trochę inaczej się brudzą, ale czyści się je
> normalnie. [ ... ]

Nawet łatwiej niż te błyszczące, nie pozostają smugi jak sie użyje

za mokrego mopa. A do czyszczenia używam mopa z gąbki (taki z dzwignią

do odciskania) i zwykłego uniwersalnego płynu do mycia (Ajax, Cif, itp.).

Pozdrawiam
Magda M

1. Data: 2002-09-20 10:25:08

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nawet łatwiej niż te błyszczące, nie pozostają smugi jak sie użyje
>
> za mokrego mopa. A do czyszczenia używam mopa z gąbki (taki z dzwignią
>
> do odciskania) i zwykłego uniwersalnego płynu do mycia (Ajax, Cif, itp.).

No bardzo mnie cieszą wszystkie opinie!
To już mi teściowa nie straszna i resztka wątpliwości co do zakupu rozwiana
:)
Pozdrawiam serdecznie,
Magda

1. Data: 2002-09-21 18:32:14

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 20 Sep 2002 10:17:26 +0200, "Grzegorz W. Fedorynski"
<a...@z...mimuw.edu.pl> wrote:

>Tak samo jak zwyczajne. Trochę inaczej się brudzą, ale czyści się je
>normalnie. A teściowa się nie zna.

Czyszczę też normalnie tak jak inne podłogi, jedynie fugi (mam białe w
łazience, szare i łososiowe także) raz na jakiś czas zwykłym mleczkiem
do czyszczenia (bez wybielaczy) i szczoteczką. Cały czas są jak nowe.
Eulalka
p.s. Mój teść też się wściekał jak usłyszał o matowych kaflach na
przedpokoju - teraz teściowa też takie chce mieć :-)))))

1. Data: 2002-09-23 08:00:53

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> p.s. Mój teść też się wściekał jak usłyszał o matowych kaflach na
> przedpokoju - teraz teściowa też takie chce mieć :-)))))

Ha! To jest dopiero argument! ;)))
Dziękuję za radę! :)
Pozdrawiam serdecznie,
Magda

farba do malowania wanny, w-wa
zabezpieczenie fugi
Materialy scierne jesli szlifujecie to potrzebujecie
kto robi kotły gazowe z tą technologią?
Re: promocja zlewozmywak + bateria