czyszczenie okapu inox

1. Data: 2008-08-12 08:45:00

Temat: czyszczenie okapu inox
Od: Fairy <f...@p...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Mam okap Amica OKC 23I (jakoś tak ;) no i duża część tego okapu jest
wykonana w blasze inox. Czym mam to czyscić?
Próbowałam specjalnym specyfikiem do częśći INOXowych - ale nie działa
(blacha jest cała pomazana) - natomiast specyfik ten działa idealnie na
panel od zmywarki i panel od kuchni (też inoxowe) - więc może ta blacha
od okapu wcale nie jest inoxowa?
Probowałam też clinem od szyb - też niezbyt. Ma ktoś pomysł?

Fairy

2. Data: 2008-08-12 09:22:06

Temat: Re: czyszczenie okapu inox
Od: kobietka <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fairy pisze:
> [...]
> od okapu wcale nie jest inoxowa?
> Probowałam też clinem od szyb - też niezbyt. Ma ktoś pomysł?

Mam kuchenkę, lodówkę i okap inox i czyszczę je takimi nawilżonymi
chusteczkami W5 z Lidla. Są rewelacyjne, bez problemu czyszczą tłuszcz.
Nawet jak mi coś wykipi i zaschnie na kuchence nie mam problemu z
usunięciem tego i nie muszę szorować i bać się, że porysuję
powierzchnię. Po umyciu wystarczy tylko wytrzeć na sucho.

--
___ -- ___
'=_\(",)/_='

3. Data: 2008-08-12 13:25:33

Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

> panel od zmywarki i panel od kuchni (też inoxowe) - więc może ta blacha od
> okapu wcale nie jest inoxowa?

A ja myślę, że to kwestia tłuszczu. Nie ma go tyle na zmywarce co na okapie.
Spróbuj Ajaksem beking soda (dobrze rozpuszcza tłuszcz) i jak wtedy pójdzie
tym Twoim.

--
__________________________________________MAT_______

4. Data: 2008-08-13 06:49:54

Od: Moorek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sie, 10:45, Fairy <f...@p...home.pl> wrote:
> Czesc,
> Probowałam też clinem od szyb - też niezbyt. Ma ktoś pomysł?

Ja czyszczę drzwi inox od zmywarki Bosch'a alkoholem izopropylowym -
izopropanol, dostępny w sprayu np w sklepach komputerowych lub z
elektroniką.
Także w aptekach występuje jako nasączone ściereczki do przemywania
ran - LEKO - tylko to zbyt małe jak na umycie całego okapu.
Alkohol szybko paruje i nie pozostawia smug, w przeciwieństwie do
denaturatu.

Po zaciekach i brudnych paluchach dziecka ani śladu - jak z fabryki.

Pozdrowienia
Moorek

5. Data: 2008-08-21 13:56:36

Od: QbaB <Q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Fairy napisał(a):
> Czesc,
>
> Mam okap Amica OKC 23I (jako? tak ;) no i du?a cz?? tego okapu jest
> wykonana w blasze inox. Czym mam to czysci??
> Pr?bowa?am specjalnym specyfikiem do cz??i INOXowych - ale nie dzia?a
> (blacha jest ca?a pomazana) - natomiast specyfik ten dzia?a idealnie na
> panel od zmywarki i panel od kuchni (te? inoxowe) - wi?c mo?e ta blacha
> od okapu wcale nie jest inoxowa?
> Probowa?am te? clinem od szyb - te? niezbyt. Ma kto? pomys??
>

> Fairy

Po umyciu i wysuszeniu spróboj lekko natłuścic olejem (szmatką).

QbaB

Przeróbka instalacji elektrycznej
panele epi-group
Mass-Market Your Website 52841