czyszczenie płytek ceramicznych

1. Data: 2008-08-15 16:38:03

Temat: czyszczenie płytek ceramicznych
Od: marcin <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

mam na balkonie jasne plytki ceramiczne, dawno ich nie czyscilem i sa
brudne, ale nie moge ich doczyscic, jest jakis sposob?

Pozdr

2. Data: 2008-08-15 19:38:46

Temat: Re: czyszczenie plytek ceramicznych
Od: "wolim" <t...@n...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Jedyny sposób, to zostawic zonie... Jak wróci z urlopu to posprzata.

Najlepiej bedzie wiedziala jakiego srodka uzyc...

ry,
/\/\/\/\\//\\//\/
\//\/\

3. Data: 2008-08-21 13:45:17

Od: "Tomasz Chojecki" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wolim" <t...@n...pisz> napisał w wiadomości
> Jedyny sposób, to zostawic zonie... Jak wróci z urlopu to posprzata.
>
> Najlepiej bedzie wiedziala jakiego srodka uzyc...

LOL, super podejście do sprawy ?(

Miałem podobny problem, ale z fugami dokładniej. W leroy merlin kupiłem na
dziale z kafelkami srodek do czyszczenia fug. Jest on na bazie kwasu solnego
(czy czegoś podobneg) i bardzo ładnie odmył mi fugi. Obawiałem się ze fugi
zostaną zniszczone dlatego rozcieńczyłem to wodą i bardzo ładnie całe
zenieczyszczenia zeszły...
Są też z tej serii inne produkty, m.in do czyszczenia całych płytek.
Niestety nie pamiętam nazwy tego środka, ale raczej nie powinieneś mieć
problemów ze znalezieniem, wystawione są na stendach w okolicy dzialu z
kafelkami

TC

czyszczenie deski wc
pościel satynowa