daleki lekarz

1. Data: 2010-09-13 09:43:48

Temat: daleki lekarz
Od: create <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
lekarz do ktorego jezdze kilkaset km co 4-6 tygodni przestał
przyjmowac w soboty. No i teraz mam problem. Czy pozostaje mi tylko
brac urlop na ten dzien, czy tez lekarz dermatolog moze wystawic mi w
takiej sytuacji L4? Kuracje moge robic tylko tam.

dzieki za odpowiedz
createmodeon

2. Data: 2010-09-13 09:51:46

Temat: Re: daleki lekarz
Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13-09-2010 11:43, create pisze:
> [...]
> brac urlop na ten dzien, czy tez lekarz dermatolog moze wystawic mi w
> takiej sytuacji L4? Kuracje moge robic tylko tam.

Najlepiej zapytać lekarza. Jeden wystawi na drobny zabieg a inny uzna,
że po gastroskopii człowiek w podskokach może wrócić do pracy.

Ale teoretycznie jak idziesz na jakis zabieg to jesteś w tym dniu
niezdolny do pracy - zwolnienie mówi o niezdolności do pracy a nie o
"chorobie".
Jedno z drugim niekoniecznie musi występować jednocześnie.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID m...@e...com.pl
GG: 5303813

3. Data: 2010-09-13 11:32:28

Od: create <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Wrz, 11:51, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

> [...]
> "chorobie".
> Jedno z drugim niekoniecznie musi występować jednocześnie.

no nie mam zabiegu ze znieczuleniem :) bardziej zastrzyk, wiec patrzac
z zewnatrz blaha sprawa. no ale na miejhscu miec nie moge, musze
jechac tam, wiec co za tym idzie w pracy byc nie moge.

create

4. Data: 2010-09-14 19:26:31

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-13 13:32, create pisze:

> no nie mam zabiegu ze znieczuleniem :) bardziej zastrzyk, wiec patrzac
> z zewnatrz blaha sprawa. no ale na miejhscu miec nie moge, musze
> jechac tam, wiec co za tym idzie w pracy byc nie moge.

To zadzwoń rano do pracy i poproś o urlop na żadanie.

--
animka

Golden - szczenięta rodowodowe
Czy rtęć jest szkodliwa?
nerki
floss (nitkowanie zębów)
DICOM Detective Enterprise 2.00, DICOM Anonymizer&Masker and PACS Health Monitor released