dania z ryzu

1. Data: 2004-01-18 10:22:50

Temat: Re: dania z ryzu
Od: "segka" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
news:budjp1$ahv$1@inews.gazeta.pl...
> Popełniłam::
[ciach]
~~~~~~~~~
Słucham
> programu poświęconego Niemenowi, myslę o innych sprawach, niz kuchnia...

[']
Odszedl czlowiek, ktory zostawil po sobie 40 letni dorobek artystyczny.
Byl wyjatkowy i niepowtarzalny.

KS

1. Data: 2004-01-18 13:57:32

Od: Nessie <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Miecznikowska wrote:
> Szukalam roznych dan z ryzu ale jakos nic odpowiedniego nie znalalzlam.
> W sumie to zalezy mi na czyms w miare smacznym, niedrogim i szybkim w
> przygotowaniu (znaczy nie dluzej niz 1,5h)

Gdy już zupełnie nie mam czasu, siły i chęci, robię jednogarnkowiec z
ryżu z warzywami (zimą - mrożonymi z gotowych mrożonek pod tytułem
"leczo"; dorzucam też mrożone pieczarki własnej roboty) i posypuję
tartym serem. Technologia produkcji bardzo prościutka:

Rozgrzać olej na wielkiej patelni / w rondlu / woku i podsmażyć suchy
ryż (pół filiżanki na osobę), ewentualnie dorzucić cebuli. Wrzucić w to
warzywa z mrożonki i podlać odrobiną wody, zamieszać, zminimalizować
'gaz', przykryć i iść sobie na 15-20 minut. Potem wrócić, sprawdzić, czy
ryż doszedł, zredukować nadmiar sosu. Posypać bazylią i doprawić
czosnkiem. Posypać tartym żółtym serem na talerzu. I już. Lepsze niż
zupki z kubka, a roboty wcale nie ma dużo więcej.

Ryż musi być długoziarnisty i najlepiej "parboiled", bo inaczej istnieje
ryzyko, że wyjdzie budyń.

Nessie

1. Data: 2004-01-18 17:48:07

Od: "srysia" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "segka" <s...@n...pl> napisał w wiadomości

> Odszedl czlowiek, ktory zostawil po sobie 40 letni dorobek artystyczny.
> Byl wyjatkowy i niepowtarzalny.

Blagam nie mowcie o smierci czyjejkolwiek w watku majacym tytul "dania z
ryzu" . Troche szacunku ludzie !
Obok kotlecikow , marchewki i oleju oplakiwac smierc Pana Niemena ?
Zalozcie nowy watek jesli chcecie sie podzielic swoim zalem.

Suita

Popkorn - da rade w mikrofali?
tort weselny
Zupa czosnkowa