dawca szpiku

1. Data: 2012-12-17 19:21:58

Temat: dawca szpiku
Od: "ronel" <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się nad zostaniem potencjalnym dawcą szpiku. Na czym dokładnie
polega sam zabieg pobrania, bolesne to?
Zbadają moje tkanki, rejestrują w bazie i później ewentualnie skontaktują
się ze mną, gdy zajdzie taka potrzeba? Muszę być non stop pod telefonem?

2. Data: 2012-12-17 20:01:18

Temat: Re: dawca szpiku
Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 17 Dec 2012 20:21:58 +0100, ronel wrote:

> [...]
> się ze mną, gdy zajdzie taka potrzeba? Muszę być non stop pod telefonem?

<http://www.dkms.pl/dawca/najczesciej-zadawane-pytan
ia/index.html>

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

srodek na podniesienie libido
Markery do sprawdzenia przy podejrzeniu nawrotu chłoniaka
ciśnienie i holesterol, coraz więcej chorych
cykl zycia wlosa
bycie dawca krwi z grupa AB+