dentysci

101. Data: 2002-01-28 23:32:06

Temat: Re: dentysci
Od: "Konrado_W" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia" <b...@k...net.pl> wrote in message news:a3478q$1i6$1@news.tpi.pl...
> Amen

Super! Cytujesz kilka kilo tekstu po to zeby dopisac "Amen". Slyszalas
kiedys Basienko o czyms takim jak "netykieta"?

Konrado_W

102. Data: 2002-01-28 23:34:03

Od: "Konrado_W" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anika6042" <a...@a...com> wrote in message

> Jutrzenki 152 na czubach, niech cie reka Boska broni
> Anika

Mieszkam kilka ulic dalej i na Jutrzenki nie ma takiego numeru. W ogole to
jest kilkanascie blokow... Moze to bylo w tych nowych pawilonach na
przeciwko parkingu strzezonego?

Konrado_W

103. Data: 2002-01-28 23:44:38

Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrado_W" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Mieszkam kilka ulic dalej i na Jutrzenki nie ma takiego numeru. W ogole to
> jest kilkanascie blokow... Moze to bylo w tych nowych pawilonach na

WIesz,że takie rzeczy załatwia się na privie? To grupa medyczna a nie
przewodnik po Lublinie. Wiesz co to jest Konraduniu netykieta? ;)

Pozdrawiam
Basia

104. Data: 2002-01-29 00:18:28

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia napisał(a):

> Pewnie dlatego z nudów wypisuje takie rzeczy .. trzeba sobie wynajdywać
> jakieś zajęcia żeby nie dostać bzika jak nie ma się do kogo odezwać przez
> cały dzień.

Każdy ma bzika na jakimś tam punkcie :-)

> A może to zwykłe odreagowanie .. (?) na "byłych " rodakach :))

Może?

--
Kaja

105. Data: 2002-01-29 01:53:54

Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Re: dentysci
From: "Konrado_W" k...@i...pl
Date: 1/28/02 6:34 PM Eastern Standard Time

> [...]

Mieszkam kilka ulic dalej i na Jutrzenki nie ma takiego numeru. W ogole to
jest kilkanascie blokow... Moze to bylo w tych nowych pawilonach na

Dokladnie .....
Anika

106. Data: 2002-01-29 09:20:38

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to forma nauki szacunku do KAZDEJ pracy i poszanowania dla pieniadza.

Czy w ramach poszanowania dla pieniądza mogłabyś się nauczyć ciąć cytaty?
Ja płacę za każdy zacytowany w całości przez Ciebie post.

Justyna

107. Data: 2002-01-29 09:31:45

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Anika6042 zapodała:

> nas polki w USA nazwalas/

Jak już komuś dowalasz na temat błędów ortograficznych, stylistycznych i
innych to wiedz, że POLKI , jako narodowość pisze się z wielkiej litery.
Chyba, że napisałaś z małej ze względów emocjonalnych:->>

"kto mieczem wojuje, od miecza ginie"
Justyna

108. Data: 2002-01-29 09:34:34

Od: "Konrado_W" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia" <b...@k...net.pl> wrote in message news:a34non$9je$1@news.tpi.pl...
> WIesz,że takie rzeczy załatwia się na privie? To grupa medyczna a nie
> przewodnik po Lublinie. Wiesz co to jest Konraduniu netykieta? ;)

Bzdura kolezanko. :) Siedze w sieci od 94 roku wiec o netykiecie cos wiem i
bylo to konkretne pytanie gdzie to jest wiec chcialem wyjasnic ze nie ma
takiego numery. Moze byc wiecej ludzi, ktorych to interesuje.

Jak widzisz wyszlo, ze ten stomatolog jest w pawilonach przy parkingu! :)))

Pozdrawiam Cie serdecznie Basiu!

Konrado_W

109. Data: 2002-02-03 11:05:34

Od: Saanale <S...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Jan 2002 05:31:04 GMT, a...@a...com (Anika6042) wrote:

>Podczas mojego pobytu w Polsce [...]

Aniko, nie kazdy lekarz jest konowalem. Ja mam zaufanie do swojego
dentysty (tu w Polsce). Jak na polskie warunki, nie jest to drogi
dentysta....a nawet moglabym rzec, ze bardzo tani, choc ma tytul
doktora i jest chirurgiem szczekowym. Zreszta.....sama tez mialam byc
dentysta;-)). wiec prosze nie obrazac polskich specjalistow!!!:-)))
A tak powaznie, to naprawde nie wszyscy sa zli, nie wszyscy odwalaja
swoja robote byle jak....a moj dentysta jest rewelacyjny!!

Saanale

110. Data: 2002-02-03 11:05:37

Od: Saanale <S...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Jan 2002 13:40:35 +0100, "KOYOTE" <w...@h...pl> wrote:

>ZAMKNIJ JAPE POLSKI BURAKU!!!!
>
>POLACY NIC NIE POTRAFIAM ZROBIC TYLKO GLOWE NOSIC W HMURAK I NAZEKAC.
>NIBY MACIE TYLU LUDZI WYKSZTALCONYCH I TYLE "EUROPEJSKICH" UCZELNI A CIAGLE
>JEST U WAS ZLE,
>
>KOBIETA MA RACJE - DOKAD WY SIE PHACIE DO JAKIEJ EUROPY.

Nie wiem kim jestes, ale mi sie nie podobasz kosmopolito!!!!Naucz sie
jezyka polskiego!Heheheeee, ale mi to prowokacja. Moze i to byloby
zabawne, szczegolnie te bledy(po kilka w jednym wyrazie), ale z tym
burakiem przegiales!
Jezeli chcesz robic sobie z tej grupy kabaret, to chociaz nie obrazaj
innych.

Saanale

ratunku! migdalki - zoladek?
smutne reminescencje