dentystkę CROSSPOST

11. Data: 2011-03-12 23:45:23

Temat: Re: dentystkę CROSSPOST
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:178f.000000de.4d7be57f@newsgate.onet.pl...

> Spie... ci leczenie, a mimo to zamiast podać ku przestrodze dokładne
> namiary
> na nią piszesz jakieś ogólniki? Boisz się jej czy co?

podpadnie jednemu to on innym przekaże ;p

12. Data: 2011-03-13 01:04:05

Od: lolka <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Mar, 20:55, "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:

> ciaza nie przyczynia sie do psucia zebow.

Powiedz to moim zebom ;)

A tak powaznie - w ciazy mialam wszystkie zeby wyleczone (zreszta
zgodnie z zaleceniami lekarskimi, biegalam kilka razy, aby wszystko
podoleczac).
Problemy zaczely sie nie w ciazy, a _po_ ciazy, z jakiej przyczyny -
tego nie wiem.

A co do kanalow, to ja mam krzywe, i nawet bez zlamanego narzedzia sie
dentysci zastrzegaja, ze nie moga dotrzec w nich do konca :P

--
*lolka*

13. Data: 2011-03-13 02:51:58

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"lolka" <l...@b...pl> wrote in message
i.googlegroups.com...

> Powiedz to moim zebom ;)

naucz sie ich sluchac. One ci to mowia.

> [...]
> podoleczac).
> Problemy zaczely sie nie w ciazy, a _po_ ciazy, z jakiej przyczyny -

jeszcze raz- ciaza nie wplywa na zeby, jesli juz to na dziasla- i tylko
w czasie ciazy. Mitem jest, ze ciaza psuje zeby.

> A co do kanalow, to ja mam krzywe, i nawet bez zlamanego narzedzia sie
> dentysci zastrzegaja, ze nie moga dotrzec w nich do konca :P

Ci co nie umieja leczyc takich kanalow moze ta mowia.

i.

14. Data: 2011-03-13 11:20:27

Od: lolka <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Mar, 03:51, "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:

> naucz sie ich sluchac. One ci to mowia.

Nic nie mowily, psuly sie bezglosnie.

> jeszcze raz- ciaza nie wplywa na zeby, jesli juz to na dziasla- i tylko
> w czasie ciazy. Mitem jest, ze ciaza psuje zeby.

Aha, no to pewnie mi sie nie popsuly :P

> Ci co nie umieja leczyc takich kanalow moze ta mowia.

Mam jeszcze parę kanalow, przyjde do Ciebie :) O ile to to samo
miasto.

--
*lolka*

15. Data: 2011-03-13 17:48:40

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-11 10:26, Yakhub pisze:

> Ale uświadomili Cię, że zdarza się to dosyć często, i (na ogół) nie stanowi
> żadnego problemu?

tak, dlatego nie szaleję z pozwami sądowymi

16. Data: 2011-03-13 17:50:51

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-11 01:15, Jumal pisze:
Ciekawym co to za narzędzie - brona? :)

> Jumal
jakiś szpikulec
mnie nie chodzi o to, że się to stało tylko ze za wyjęcie będę musiał
dodatkowo płacić

17. Data: 2011-03-14 01:58:34

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-11 16:26, lolka pisze:

> [...]
> A teraz to nie wiem nawet czy go mam jeszcze, nie pamietam ktory to
> byl (po ciazy mi "polecialy" zeby i 2 szostki mam, ale w pamieci :P)

Widziałam w pracy jedną taką dziewczynę, co ciekawe, panią mgr
analityki. Ja się szpikowałam wapnem dla osteoporotyków, taką pastą w
tubie, ok. 1 g na łyżeczkę :) Ale też i karmiłam przez 1,5 roku.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

18. Data: 2011-03-14 06:44:36

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-14 02:58, Aicha pisze:

> Widziałam w pracy jedną taką dziewczynę, co ciekawe, panią mgr
> analityki. Ja się szpikowałam wapnem dla osteoporotyków, taką pastą w
> tubie, ok. 1 g na łyżeczkę :) Ale też i karmiłam przez 1,5 roku.

To do ciazy moga wypasc zeby?
Jest jakas profilaktyka na to, procz szpikowania plodu wapnem?

19. Data: 2011-03-14 08:10:15

Od: lolka <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar, 02:58, Aicha <b...@t...ja> wrote:

> Widzia am w pracy jedn tak dziewczyn , co ciekawe, pani mgr
> analityki.

E, no, szostek to nie widac za specjalnie :P

> Ja si szpikowa am wapnem dla osteoporotyk w, tak past w
> tubie, ok. 1 g na y eczk :) Ale te i karmi am przez 1,5 roku.

Wiesz, jakby czlowiek wiedzial, ze sie przewroci, to by usiadl ;)

--
*lolka*

20. Data: 2011-03-14 08:18:18

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-14 07:44, Lebowski pisze:

> To do ciazy moga wypasc zeby?
> Jest jakas profilaktyka na to, procz szpikowania plodu wapnem?

Nie płodu, tylko dziecka po porodzie.

Dbać, dbać i jeszcze raz dbać. I najlepiej uzupełniać ubytki jak
najszybciej, bo dziecko się bardzo denerwuje, kiedy hałasuje wiertarka,
co w późnej ciąży skutkuje skopanym na maksa brzuchem ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

Codzienne jedzenie jajek przez 16-latka
Kamien Pomorski - Szpital Uzdrowiskowy Mieszko - cos podpowiecie?
Ktore
enzymy - jak stwierdzić
jakie kapcie na pocące się stopy