depilacja laserowa w domu

1. Data: 2007-12-12 14:59:31

Temat: depilacja laserowa w domu
Od: w...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
chciałabym zapytać co sądzą państwo o tym produkcie, jest on w
sprzedaży internetowej.
Choruję na hirsutyzm i nie ukrywam że mam w planach (oprócz leczenia u
lekarza) pozbyć się problemu laserowo. Do tej pory używałam plastrów
gdzie się dało ale wszystko ma swoje granice a więc i wytrzymałość
moja na ból także. Obejrzałam ceny zabiegów epilacji w salonach
(warszawskich) i biorąc pod uwagę to, że jestem szatynką oraz ilość
zabiegów i miejsc do wydepilowania trochę mnie to przeraziło.
Prosiłabym o poradę czy warto zainwestować w to urządzenie czy jest to
może jakkolwiek niebezpieczne? Pozdrawiam
Magdalena Zubilewicz

EPILA Laser SI 808
Dostępność: produkt dostępny
Producent: BNB Medical CO.

Epila Laser SI-808

Laser diodowy skuteczny przy ciemnej pigmentacji włosów oraz przy
jasnych kolorach skóry. Promień lasera o długości fali 808 nm
oddziałuje z melaniną skóry i z jej składnikami - stąd też skuteczność
Epili jest wysoka w przypadku włosów ciemnych i jasnej karnacji. Ilość
koniecznych zabiegów zależna jest od koloru włosów i typu skóry, oraz
od obszaru poddanego zabiegowi.

Zwykle potrzebne jest 4-6 zabiegów. Ze względu na przeprowadzane
wcześniej zabiegi depilacji woskiem, depilatorem mechanicznym, pęsetą
itp, może zaistnieć konieczność kolejnych zabiegów dla uzyskania
lepszych wyników.

Zalety:
- Epila Laser SI-808 nie powoduje efektów ubocznych i jest łatwy w
użyciu. Jest urządzeniem nieskomplikowanym, które pozwala na
bezpieczną i łatwą eksploatację w domu;
- Światło lasera jest emitowane wprost z obiektywu(soczewki) żeby
zapobiec jakimkolwiek szkodliwym oddziaływaniom na ludzi;
- Stały czas emisji wiązki laserowej i regulowanie jej mocy;
- Niewielkie rozmiary umożliwiają wykorzystanie Epila Laser SI-808
podczas podróży czy wyjazdu służbowego;
- Epila Laser SI-808 usuwa zbędne owłosienie z takich partii ciała jak
ręce, nogi, brwi, okolice bikini, broda itp.;

Właściwości:
- Jeden z najefektywniejszych sposobów pozbywania się zbędnego
owłosienia,
- Zabieg praktycznie bezbolesny;
- Efektem uzupełniającym jest zmniejszanie się porów skórnych podczas
zabiegu, czego następstwem jest bardziej miękka skóra;
- Moc lasera 500mW
- Długość fali lasera 808 nm
- Czas trwania impulsu 5s.

Epila Laser SI 808 jako wyrób przemysłowy spełnia wymagania
europejskich dyrektyw, spełnia podstawowe wymogi bezpieczeństwa.
SlimCity jako autoryzowany dystrybutor Epili Laser SI 808 , udziela 12
miesięcznej gwarancji na zakupiony produkt.
Cena 595 zł

2. Data: 2007-12-13 04:20:36

Temat: Re: depilacja laserowa w domu
Od: "Andrzej B" <t...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@a...pl> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...
[...]

Raczej jest to zwykła zabawka na której ktoś robi niezły biznes, powinny
pojawić sie już inne w cenie kilku kilkunastu dolarów a ta wspomniana tu
kosztuje obecnie kilkadziesiąt dolarów przy kosztach części zaledwie kilku
dolarów. To urządzenie nie ma nic wspólnego z profesjonalnymi depilatorami
poza emisją promieniowania podczerwonego ale tutaj konkretnie o znikomej
mocy. Moc ta jest tak mała, że można to sprzedawać bez atestów ( dyrektywy
to nie atest ale wytyczne i mogą dotyczyć np farby użytej do malowania
obudowy lub zasad wg których należy dany wyrób produkować i producent sam to
ocenia, kontroluje i na własną odpowiedzialności umieszcza znak CE, nie
dotyczy to wyrobów które musza mieś atest a nie ma tu nic o ateście czy
jego numerze no i to stwierdzenie "jako wyrób przemysłowy" jest naprawdę
dobre i ma podnieś rangę tych spełnionych dyrektyw ;))
Nie przeczę, że przy cierpliwości da się usunąć pojedyncze włoski przy
konsekwentnym stosowaniu ale jako depilator do ciała to zapomnijmy. Pracuję
przy produkcji i opracowaniu lamp IPL i laserowych, które stosowane są m.in.
w profesjonalnych depilatorach niekiedy nazywanych laserowymi pomimo że
niektóre nie posiadają takowego. Zasilanie takiej lamy jest na poziomie
200-400 V a prąd w impulsie sięga nawet do kilkuset amperów ( impuls od
mikro do mili sekund) co jest kilka lub kilkadziesiąt tysięcy razy większą
mocą chwilową od tej diody tam użytej która nawet nie musi być laserem a
diodą podczerwoną bo fala o długości 808 nm to zwykła podczerwień bliższa
mocą i długością stosowaną w czytniku CDROM lub diodą podobną do tych
stosowanych w kamerach do oświetlania w podczerwieni. Zwykłe nagrzanie
cebulki włosowej nie powoduje jej trwałego uszkodzenia a w konsekwencji brak
odrostu potrzebna jest większa energia o odpowiedniej długości fali
absorbowanej przez odpowiednią część skóry na którą chcemy oddziaływać. W
celu chłodzenia powierzchni skóry stosuje się żele które maja za zadanie
wychładzać naskórek i częściowo umożliwić lepsze dotarcie na właściwą
głębokość. Niekiedy stosuje się dodatkowe nakładki z filtrami dla poprawy
efektu przy różnych karnacjach skóry lub do innych celów niż depilacja(
wygładzanie blizn, usuwanie znamion czy przebarwień).
Może moje informacje przytoczone nie są ścisłe ale nie znam dokładnie
problemu od strony medycznej ale wiem jakie są trendy techniczne bo mamy
kilka nowych prototypów takich urządzeń od znanych producentów depilatorów
stosowanych w kosmetyce i jakoś nie kwapią się oni do zastąpienia
dotychczasowych rozwiązań diodowymi ale taka możliwość istnieje tylko nie
przy mocy 0,5 W bo to chyba za mało nawet na jeden włosek chyba że ktoś ma
duuuuuuzo cierpliwości. Kilka pojedynczy błysków z depilatora potrafi
wypalić dziurę w papierze ( 5x1cm) co przypadkowo zrobiłem w czasie testów
bez filtra, a moc 0,5 W skupiona nawet na główce od szpilki chyba nie da
rady tego zrobić. Może znani producenci domowego sprzętu czy depilatorów
zrobią podobny depilator z szeregiem takich diód i może będzie on kosztował
tyle co teraz dobre depilatory mechaniczne ale to co widziałem w tym
przypadku z mojego punktu widzenia jako technika jest zabawką. Na koniec
zobaczyłem zdjęcie tego urządzenia i opis na jakiejś południowo-koreańskiej
stronie i nie ma na nim wymaganej na całym świecie naklejki z ujednoliconym
ostrzeżeniem o promieniowaniu laserowym z charakterystycznym symbolem, która
ma nawet czytnik CD co świadczy że nie ma ono nic wspólnego z laserem a jest
zwykła dioda na podczerwień o długości fali 808 nm i jakimś ostrzeżeniem
mającym uwiarygodnić czy podnieść rangę, a na rynek europejsku producent
oferuje wersję z naklejką CE ( to co się ma tyczyć tych dyrektyw
europejskich ;) )

Pozdrowienia A.

Pilne!!!-uczulenie na znieczulenie-stomatologi a
Wirus czy bakteria ???
Kurs z medycyny pracy
Mózg
@ W tym roku wybiorę się nad morze - Sylwester nad morzem w Kołobrzegu - 300 zł