depresja

1. Data: 2001-10-17 17:39:50

Temat: depresja
Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam jakiegos wsparcia. Nie znajduje go wsrod bliskich (czyli u meza,
znajomych). Mam terapeute. Dobrego. Ale szukam ludzi. Zabija mnie samotnosc.
Czy jest tam ktos kto jeszcze czuje cos w srodku i chce mu sie rozmawiac?!!

1. Data: 2001-10-17 18:18:41

Temat: Re: depresja
Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy jest tam ktos kto jeszcze czuje cos w srodku i chce mu sie rozmawiac?!!

Tak, są.
Ale rozmawiać nie będą.
Na tej grupie to niedozwolone a nawet niebezpieczne.
Pozdrawiam, Eva

1. Data: 2001-10-19 10:59:13

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eva"
> Użytkownik "indes"

> Tak, są.
> Ale rozmawiać nie będą.
> Na tej grupie to niedozwolone a nawet niebezpieczne.
> Pozdrawiam, Eva

tak, tak się składa ze depresja jest tak pokręconą przypadłością ze nikt
jej chyba nie rozumie, a juz na pewno nie amatorzy psychologii czy
psychologowie samozwańcy..

pozdrawiam
marsel

1. Data: 2001-10-19 15:16:03

Od: "angelbaby" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsel" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Eva"

> tak, tak się składa ze depresja jest tak pokręconą przypadłością ze nikt
> jej chyba nie rozumie,

przeciwnie, rozumieją ją Ci, ktorzy na nieszczęście na nią chorują i chyba
powinni psychologowie, którzy tak cos mi się zdaje powinni ją leczyć, a to
niemożliwe bez zrozumienia jej jako choroby.

a juz na pewno nie amatorzy psychologii czy
> psychologowie samozwańcy..

skoro nie chcą rozumieć to po co w ogole chcą cos mieć wspólnego z
psychologią.
zresztą nie wiem.

pozdrawiam

1. Data: 2001-10-19 15:23:58

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "angelbaby" :

> skoro nie chcą rozumieć to po co w ogole chcą cos mieć wspólnego z
> psychologią.
> zresztą nie wiem.

Poszukaj w archiwum.
Już wielokrotnie na ten temat dyskutowaliśmy.
Pisz co Cię boli, tylko nie pisz zbyt wiele szczegółow o sobie. To niezbyt popłaca.
Ponadto - uważaj na prywatną pocztę.
Ta bywa czasem podstępna a czasem zabójcza.
Nie jestem profesjonalistą ale wiem o czym mówisz. Dokładnie.
Eva

1. Data: 2001-10-19 20:22:23

Od: "Ali" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eva" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
popłaca.
> Ponadto - uważaj na prywatną pocztę.
> Ta bywa czasem podstępna a czasem zabójcza.

wiem i wloasciwie nic o sobie nie napisalam, ale dzieki

> Nie jestem profesjonalistą ale wiem o czym mówisz. Dokładnie.

no to fajnie, oby bylo wiecej takich ludzi
pozdrawiam

1. Data: 2001-10-19 20:31:09

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ali":

> wiem i wloasciwie nic o sobie nie napisalam, ale dzieki

Ale pisz:)
To naprawdę pomaga i można się lepiej zobaczyć w tym grupowym lustrze:).

Pozdrawiam i nie daj się depresji !
Eva

1. Data: 2001-10-20 16:08:35

Od: "Ali" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ali":

> Ale pisz:)
> To naprawdę pomaga i można się lepiej zobaczyć w tym grupowym lustrze:).

przeciez nie mialam?

> Pozdrawiam i nie daj się depresji !

dzieki, postaram sie.

1. Data: 2001-10-21 13:21:24

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ali" :

> przeciez nie mialam?

Ali, nie pisałam, że nie powinnaś pisać.
Chodziło mi tylko o to, żeby wyważyć między bardzo osobistymi danymi a samym
problemem.
Bardzo serdecznie pozdrawiam i przestrzegam:
TA grupa uzależnia:)
E.

Znowu wąglik
kiedy potrzebna obojetnosc w zwiazku?
end "praca a nasze zwiazki"
Bol to 8-my zmysl czlowieka ? Re: Co trzeba aby bol zaliczyc do zmyslow czlowieka ? Re: Popularyzacja
Hierarchia potrzeb wg. Maslova