dieta 13

1. Data: 2003-07-29 12:35:26

Temat: dieta 13
Od: "Megi" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

powiedzcie co źle robię jestem już 9 dzień na diecie, a waga nie spada
pozdr. Megi

2. Data: 2003-07-29 13:42:33

Temat: Re: dieta 13
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Megi" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> powiedzcie co źle robię jestem już 9 dzień na diecie, a waga nie spada
> pozdr. Megi

robisz wszystko bardzo dobrze trzymaj tak dalej powodzenia przez następne 9
dni

3. Data: 2003-07-29 13:44:58

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> robisz wszystko bardzo dobrze trzymaj tak dalej powodzenia przez następne
9
> dni

Och, Czarny, jeszcze dziewczyna ci uwierzy i ponowi 13-tke ;))

Megi, pewnie wczesniej bylas na jakiejs niskokalorycznej, wpadlas w tryb
glodowy, i teraz to juz nawet o samej wodzie nie schudniesz ;( Polecam
lekture archiwum grupy. Poczytaj o MM, DO, trybie glodowym itp. Znajdziesz
mnostwo informacji i linkow na tej grupie. Nie wiem jaka masz nadwage (o ile
wogole jakas masz - bo jesli nie, to moze byc przyczyna ze nie chudniesz).
Oblicz swoj BMI, porownaj do normy, itp, itd...
Znajdziesz tez troche wypowiedzi o 13-tce.

Pozdr Kafka

4. Data: 2003-07-30 05:50:01

Od: "Megi" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie byłam na żadnej diecie ale muszę schudnąć ok 15 kg, nie mówię,ze od
razu, chyba coś ruszyło.
dzisiaj jest 10 dzien i chyba jakies 1,5 - 2 kg mniej.
mam nadzieje, że potem tez jakos sobie będę radzić za Waszą pomocą
Dzięki
Megi

Atkins faza 1
Co to są "półki" w żołądku?