dieta Kayi, ostatni dzien... poradzcie

1. Data: 2001-04-05 13:44:55

Temat: Re: dieta Kayi, ostatni dzien... poradzcie
Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eponina <e...@p...onet.pl> wrote:

> A likierek likierkiem ;-DDD

> Jak si? troche napijesz to nic sie nie stanie.
> A w t? regulacje przemiany materii za pomoc? dwytygodniowej diety to ja nie
> wierze.

No ja wlasciwie tez nie... ehhhhhh, w sumie masz racje, zrobie sobie labe, a
w niedziele pojade na rower:-)))) Dzis lece na aerobik.

Pozdrawiam, megi

1. Data: 2001-04-05 15:40:51

Od: "pluton" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy wtedy wszystko na nic?? Bo to jest niby zlamanie diety...

Ale co z tą dietą ? Pomogła?

--
CUL
pluton

1. Data: 2001-04-05 17:18:24

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

pluton <p...@n...pl> wrote:

> Ale co z t? diet? ? Pomog?a?

No, schudlam 4 kg, to chyba pomoglo;-))

Pozdrawiam, megi

test
Jajka faszerowane
Oregano
Faszerowane jajka - jakis ciekawy pomysl...?
pasztet świąteczny