dieta alkoholowa?

1. Data: 2004-06-14 17:36:06

Temat: dieta alkoholowa?
Od: "s(00)mal" <s...@o...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnie dwie soboty pilem vodke, a na zagryzke jadlem rzeczy nie dokonca
dietetyczne. Mimo wszystko te dwa dni schudlem i to prawie po kilogramie
na kazda taka popijawke.

Czy ktos moze mi wytlumaczyc ten fenomen?:)

--
[5oomal]-------[gg1337396]
*NO! FOR SOFTWARE PATENTS*

2. Data: 2004-06-14 19:39:44

Temat: Re: dieta alkoholowa?
Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na kazda taka popijawke.
>
> Czy ktos moze mi wytlumaczyc ten fenomen?:)

do spalenia vodki potrzebna jest woda.. pewnie wzieta ze skory i mozgu..

pzdr
zkruk

3. Data: 2004-06-14 20:00:26

Od: "lucid [Tomek]" <t...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos moze mi wytlumaczyc ten fenomen?:)

Ty! ostatnio pisales ze masz testy gimnazjalne!
no wiesz co! :P

pozdr,
Tomek ;)

p.s. oczywiscie z przymrozeniem oka ;)

4. Data: 2004-06-14 20:43:58

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:o...@n...o2.pl,
s(00)mal <s...@o...xxx> napisał:
> Ostatnie dwie soboty pilem vodke, a na zagryzke jadlem rzeczy nie
> dokonca dietetyczne. Mimo wszystko te dwa dni schudlem i to prawie po
> kilogramie na kazda taka popijawke.
>
> Czy ktos moze mi wytlumaczyc ten fenomen?:)

bardziej efektywna jest dieta heroinowa, nie trzeba pić wódki, a chudnie się
jeszzce szybciej

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

5. Data: 2004-06-15 00:27:07

Od: "Pan Smrodek" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

s(00)mal <s...@o...xxx> napisał(a):

> [...]
> na kazda taka popijawke.
>
> Czy ktos moze mi wytlumaczyc ten fenomen?:)

To jest sprawdzona dieta. Podpisuję się pod taką dietką

--
spam on me | e...@g...pl

6. Data: 2004-06-15 04:28:04

Od: "BaCa" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s(00)mal" <s...@o...xxx> napisał w wiadomości
> [...]
> na kazda taka popijawke.
>
> Czy ktos moze mi wytlumaczyc ten fenomen?:)

Tak. Ja po jeden libacji schudłem w kilka godzin (od położenia się spać do
wstania) 2,5kg.
Niestety to tylko woda. Jest potrzebna do przerobienia alkoholu. Zreszta od
tego wlasnie glowa rano boli.
Nie chcesz miec kaca wypij podczas libacji z 1,5 litra wody :)

BaCa

7. Data: 2004-06-15 12:24:49

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja tam wojuje z browarem co weekend (piatek,sobota)od ostatnich 6
weekendów i chudne
troche powoli ostatnio ! ale juz poszło 26 kg a zostało 10 kg
narazie znajomi mnie nie poznaja :))))

--
Niedzwiedz co wazy tak jak najsłynniejszy polski czołg czyli 102 !!!!.lub
jak kto woli kwintal koma dwa :))))))

( )','' ,' ( ) VT250 - 83 - Piękna była
( (T) ) GSX600 90 - była u brata teraz ją Kanapka zjadł
(..) (..) CB750 93 - pojechała do reniferów na północ
(''')__(''') TDM850 94- 1 km żeby poznać całe życie by zapomnieć
XJR1300 98 - to nie przelotna znajomość to miłośc przez duże M
www.motocykle.domeczek.pl, m...@w...wp.pl

8. Data: 2004-06-15 13:23:58

Od: "s(00)mal" <s...@o...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Jun 2004 22:00:26 +0200, lucid [Tomek] <t...@s...eu.org>
napisał:

> Ty! ostatnio pisales ze masz testy gimnazjalne!
> no wiesz co! :P

Za dobrze poszly;))

> p.s. oczywiscie z przymrozeniem oka ;)

nie obrazam sie;)

--
[5oomal]-------[gg1337396]
*NO! FOR SOFTWARE PATENTS*

9. Data: 2004-06-15 13:23:59

Od: "s(00)mal" <s...@o...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Jun 2004 06:28:04 +0200, BaCa <b...@i...pl> napisał:

> [...]
> do
> wstania) 2,5kg.
> Niestety to tylko woda. Jest potrzebna do przerobienia alkoholu. Zreszta

Ahaaa.

> Nie chcesz miec kaca wypij podczas libacji z 1,5 litra wody :)

Czyli lepiej pic rzeczy 5% niz takie 40%??

--
[5oomal]-------[gg1337396]
*NO! FOR SOFTWARE PATENTS*

10. Data: 2004-06-15 16:18:26

Od: "lucid [Tomek]" <t...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli lepiej pic rzeczy 5% niz takie 40%??

e tam przed 'piciem' skosztuj domowego rosolu takiego wyjatkowo tlustego :)
tak z 2 kubki..
i bedziesz mogl pic 40% i bedziesz czul sie jakbys pil 5% ;P

O starzeniu decydują mitochondria
woda
Agatston Arthur - Dieta south beach
Musli