dieta+antybiotyki

1. Data: 2003-09-29 08:58:19

Temat: dieta+antybiotyki
Od: "perfidia" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Jestem na Atkinsie juz 2 tygodnie i jednoczesnie przyjmuje duza dawke
antybiotykow (od miesiaca). Moja Mama mnie "straszy", ze jesli nie bede
jadla jogurtow to wyjalowie sobie zoladek.
Czy wiec powinnam jesc jogurty (co jest wbrew zasadom Atkinsa) czy poczekac
do skonczenia diety i przejscia na MM (bo to mam w planach)? Dodam, ze czuje
sie dobrze i nie mam problemow zoladkowych (choc przed dieta mialam).
Bede dzwieczna za odpowiedz :)
Perfidia

2. Data: 2003-09-29 09:32:38

Temat: Re: dieta+antybiotyki
Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> antybiotykow (od miesiaca). Moja Mama mnie "straszy", ze jesli nie bede
> jadla jogurtow to wyjalowie sobie zoladek.

Mozesz kupic sobie fiolki z bakteriami, specjalnie do antybiotykow, ale nie
pamietam jak sie nazywaja.

> [...]
czuje
> sie dobrze i nie mam problemow zoladkowych (choc przed dieta mialam).

IMHO nie powinnas wogole laczyc diety Atkinsa z antybiotykami, oslabiony
organizm, etc. Ale skoro juz tak jest, to moze te fiolki o ktorych wyzej
pisalam. Najlepiej spytaj lekarza, ktory ci te antybiotyki przepisal. Ja
rowniez slyszalam o dolegliwosciach zwiazanych z wyjalowieniem zoladka
wlasnie przez antybiotyki. Byly malo przyjemne.

Pozdr
Kafka

3. Data: 2003-09-29 09:44:01

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "perfidia" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> antybiotykow (od miesiaca). Moja Mama mnie "straszy", ze jesli nie bede
> jadla jogurtow to wyjalowie sobie zoladek.

Do każdej serii antybiotyków powinnaś dostać lakcid lub podobny środek.
Są to kapsułki z bakteriami kwasu mlekowego. Przyjmowane powinny być przed
antybiotykiem (bodajże 15 min) i stanowią osłonę dla wnętrzności oraz
pomagają odbudować naturalna florę jelitową wybita przez antybiotyk.
Zapobiegają mnożeniu się szkodliwych bakterii i grzybic.
Jeśli czegoś takiego lekarz Ci nie zapisał, sama poproś i zastanów się czy
lekarz który się Tobą opiekuje nie kwalifikuje się do "wymiany"

Te bakterie faktycznie są także w jogurcie, kefirze, mleku
ukwaszonym,dodatkowo mleko to rodzaj naturalnej emulsji mającej zdolność
ochrony jelit przed skutkami przyjmowania antybiotyków.

Sowa

4. Data: 2003-09-29 09:49:58

Od: "faRED" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

te fiolki do LACID

5. Data: 2003-09-29 10:03:43

Od: "perfidia" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "faRED" <f...@b...pl> napisał w wiadomości
> te fiolki do LACID

Dziekuje za odp i juz biegne do apteki

6. Data: 2003-09-29 10:09:12

Od: "justyna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kup sobie Lakcid w aptece, to ampułki rozpuszczasz zawartość w wodzie

7. Data: 2003-09-29 13:07:45

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sowa napisał:

> Użytkownik "perfidia" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
>
>zastanów się czy
> lekarz który się Tobą opiekuje nie kwalifikuje się do "wymiany"

Eh, bez przesady, nie wszystkie antybiotyki wymagaja podawania paleczek
kwasu mlekowego.

> Te bakterie faktycznie są także w jogurcie, kefirze, mleku
> ukwaszonym,dodatkowo mleko to rodzaj naturalnej emulsji mającej zdolność
> ochrony jelit przed skutkami przyjmowania antybiotyków.

Zalezy do jakich antybiotykow- zniektorymi mleko i nabial tworzy
kompleksy, ktore unieczynniaja antybiotyk.

Poza tym niektore antybiotyki nalezy brac godzine przed lub 2 godziny po
jedzeniu, wiec zadan ochrona mleka tu nie dziala.Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

Mrozone owoce
Co to za dieta?
Atkins
maszyna do pieczenia chleba