dieta bez bialka i potasu

1. Data: 2002-12-02 14:41:06

Temat: dieta bez bialka i potasu
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Otoz mam problem co mozna jesc w diecie bezbialkowej i najlepiej
bezpotasowej ??
hm bo np chleb ciasta bialka maja
miesao sery
nie wspomne
zatem??
Macie jakies pomysly ??
Pozdrawiam
K.

2. Data: 2002-12-02 16:09:00

Temat: Re: dieta bez bialka i potasu
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaRoLa" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Otoz mam problem co mozna jesc w diecie bezbialkowej i najlepiej
> [...]
a dlaczego masz nie jesc bialka i potasu????Czyje to wskazania?Bez potasu
wysiadzie pompka pompujaca krew,a bez bialka wysiadzie wszystko
pozostale....Hafsa

3. Data: 2002-12-02 18:39:52

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ja tylko moj dziadek to raz
a dwa ma problemy z nerkami oraz zbyt duza iloscia bialych krwinek i takie
sa zalecania lekarza .
Pozdrawiam
K.

4. Data: 2002-12-02 23:13:55

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ja tylko moj dziadek to raz
> a dwa ma problemy z nerkami oraz zbyt duza iloscia bialych krwinek i takie
> sa zalecania lekarza .
> Pozdrawiam

Czy ten lekarz nie zamierza przypadkiem skrócić dziadkowi cierpień?
;-P
Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

5. Data: 2002-12-03 08:08:19

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "KaRoLa" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
>

> Czy ten lekarz nie zamierza przypadkiem skrócić dziadkowi cierpień?
> ;-P
> --

Wstydze sie za ciebie.

Mozna sobie zartowac z roznych sytuacji ale trzeba miec wyczucie i wiedziec
kiedy skonczyc.
Ten zart nie byl smieszny. To jest cyniczne i ohydne!

Ja czuje sie teraz KaRoLa czytajac ten post?
Ja nie mam juz dziadkow.. .. bardzo ich kochalam.

Saman_tha

6. Data: 2002-12-03 10:49:19

Od: "M@ga" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał

> Czy ten lekarz nie zamierza przypadkiem skrócić dziadkowi cierpień?
> ;-P

Nobla mu dać!
To przecież patent na bezpieczną eutanazję!

Pozdrawiam
M@ga

7. Data: 2002-12-03 12:26:10

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saman_tha" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Ja czuje sie teraz KaRoLa czytajac ten post?
> Ja nie mam juz dziadkow.. .. bardzo ich kochalam.

Przecież o to właśnie chodzi, aby ulżyć choremu, skrócić mu cierpienia
lecząc go.
Jak rozumiem, Ty Samanto, nie pozwoliłabyś lekarzowi usunąć przyczyny
choroby = skrócić cierpienia lecząc. Niech się stary męczy ale wola Boga ma
się wypełnić.
:-)
Co nie wyklucza, że istnieją metody alternatywne. ;-P

8. Data: 2002-12-03 14:51:25

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

jejkus akurat nie
lekarz ma racje i juz wiem to
bo widzialam wyniki badan i to jest raczej metoda by mu przedluzyc zycie.
Dzieki ostatniemu rygorowi czuje sie juz duzo lepiej
ale powoli ma dosc takiego jedzenia
wiec zapytuje czy nie maie pomyslu, jakis przepisow albo co.
pozdrawiam
K.

9. Data: 2002-12-03 19:16:44

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale powoli ma dosc takiego jedzenia
> wiec zapytuje czy nie maie pomyslu, jakis przepisow albo co.

może to zabrzmi jak dowcip w moich ustach ale dietą nisko białkową jest
dieta optymalna, wydaje mi się ze w przypadku twojego dziadka może ona
przynieść więcej pożytku niz. szkody.chodzi oczywiście o ilość białka

MM - brak śniadania
MM - topografia chudnięcia
piwko, piwko
Dieta czytana z twarzy