dieta bezmleczna -ubogofosoranowa

1. Data: 2003-12-15 23:13:02

Temat: dieta bezmleczna -ubogofosoranowa
Od: "Merdes" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
jestem w słusznym wieku
i w słusznej wadze,
mam przepisaną dietę bezmleczną
a do tego ubogofosforanową
proszę podpowiedzcie co to jest
czego właściwie mam się wystrzegać
-rozumiem,że mam nie pić mleka
a biały ser,feta mascarpone, jogurt
i jeszcze jedno pytanie
co to jest DO z dyskusji
z 9.12.2003
szukałem w onecie i nie znalazłem konkretnych informacji.

pozdrawiam troszeczkę przerażony
ben

2. Data: 2003-12-16 08:33:23

Temat: Re: dieta bezmleczna -ubogofosoranowa
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Merdes" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> pozdrawiam troszeczkę przerażony
Jeśli jesteś przerażony wizją posiłków bez użycia produktów mlecznych i
ryb, to chyba jedynie początkowe zagubienie w komponowaniu posiłków i
zmianie nawyków żywieniowych.
Nie martw się, to nie jest takie trudne - wprawdzie nie mam kłopotów
zdrowotnych wymuszających konkretną dietę, ale z produktów mlecznych jadam
tylko masło, nie jadam ryb (i żadnego innego mięsa).
To nie jest trudne.
Szkoda, że nie zapytałeś lekarza dokładniej, co masz z diety wyeliminować,
może udałoby Ci się do niego zadzwonić i dopytać, to normalne że podczas
wizyty człowiek jest poddenerwowany i mało potem pamięta - mnie nigdy nie
odmówiono informacji przez telefon, jeśli czegoś nie byłam pewna.

Przeszukałam Internet i wyszło mi, że produkty wysoko fosforowe to: mleko i
wszystkie jego przetwory (IMHO masło i tłusta śmietana raczej nie - to już
sam tłuszcz z odrobiną białka i witamin), jaja, ryby głównie tuńczyk,
wątroba, hamburgery, mięso kurczaka ( i reszta mięs choć zawierają mniej),
chleb pełnoziarnisty, brokuły, brązowy ryż, napoje gazowane.
Ogólna zasada jest taka, że gdzie dużo białka, tam dużo fosforu - (choć nie
zawsze)

I cytat: "Ważne informacje
Dietetycy ostrzegają tych, którzy piją duże ilości napojów gazowanych i tych
którzy spożywają duże ilości mięsa. Może to spowodować nadmiar fosforu w
surowicy krwi i zaburzać wchłanianie żelaza, jak również wpływać na stosunek
wapnia do fosforanów, a to prowadzić może do osteoporozy."

A czy mógłbyś napisać czy Twoje kłopoty wiążą się z osteoporozą i jak dużo
wcześniej jadłeś nabiału?

Sowa

3. Data: 2003-12-16 09:03:40

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Merdes napisał:

> witam
> [...]

A kto ci ta diete przepisal?
Powinien dac ci konkretny wykaz produktow.
Dlaczego masz ta diete?

> i jeszcze jedno pytanie
> co to jest DO z dyskusji
> z 9.12.2003
> szukałem w onecie i nie znalazłem konkretnych informacji.

DO to skrot dieta optymalna

> pozdrawiam troszeczkę przerażony

Nie ma sie co przerazac, raczej wziac za siebie i bedzie ok.Napisz ciut
wiecej, cos wymyslimy tu wspolnie.Pozdraiwam Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

4. Data: 2003-12-16 09:51:36

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Merdes" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> mam przepisaną dietę bezmleczną
> co to jest DO z dyskusji z 9.12.2003
> szukałem w onecie i nie znalazłem konkretnych informacji.

To jest najbardziej opluwana dieta i jednocześnie najbardziej skuteczna
w dochodzeniu do zdrowia i właściwej wagi, wbrew wszystkim "autorytetom".
Oto kilka(dziesiąt) linków:

http://www.optymalni.poznan.pl/historie/turostowski.
htm
http://ikoiko.republika.pl/jozef/jozef.html
http://www.dieta-optymalna.info
http://mlodziez.optymalni.one.pl/
http://www.optymal-btw.aktis.i.p.pl/
http://arkadia.akcja.pl/
http://republika.pl/optymaln
http://zywienie.prv.pl/
http://www.optymalni.net/
http://www.optymalni.com
www.members.optushome.com.au/bartim
http://www.optymalni.pl
http://www.dieta-optymalna.info/dietetyk.php
http://forum.dieta-optymalna.info/
http://stat.dieta-optymalna.info/
http://ikoiko.republika.pl
http://www.optymalni.pl/article.php?id=530
http://www.optymalni.pl/article.php?id=446
http://www.optymalni-centrum.com/jadlospisy.htm
http://zywienie.host.sk/artykuly/
http://optymalni.waw.pl
http://www.majzner.republika.pl/
http://strony.wp.pl/wp/arkadiakrotoszyn/
http://strony.wp.pl/wp/optymalni.oddz.gliwice/
http://kurort.optymalni.org/przepisy.html
http://www.lido.optymalni.org/pol/index.html

Pozdrawiam
Krystyna

5. Data: 2003-12-16 11:13:18

Temat: Odp: dieta bezmleczna -ubogofosoranowa
Od: "Merdes" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:brmkj7$7hu$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Merdes" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości

bardzo dziękuję za rady i
i ukierunkowanie myślenia o tej dziecie,
w momencie nie zaskoczyłem,że to m.in śledzie i fosfór
i przykazanie z młodości by jeśc więcej śledzi dla znajdujących się
w potrzebie szarych komórek
jestem przera....bo na śniadanie miałem śledzika w sosie greckim
a do zjedzenia jeszcze jest śledzik w sałatce no i sola którą baaardzo lubię
z panierką i bez ale lekko smażoną,
chociaż ryba nie jest zbyt częstym daniem, ale jest.
A przyczyną być może nie jest usunięta tarczyca, ale wskutek
osłabienia organizmu przyplątała się alergia pokarmowa jakieś 3 lata
temu.Były syropy, laryngolog
no i ciągłe kłopoty z lużnym .....
No ale dość narzekania idą święta
zamiast śledzika w oleju,karpia
na ciepło i zimno będzie jedynie skromny kawałek przy kolacji wigilijnej.

pozdrawiam przedświątecznie
Ben

6. Data: 2003-12-16 11:23:26

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:brmkj7$7hu$1@news.onet.pl...

> To jest najbardziej opluwana dieta i jednocześnie najbardziej skuteczna

A to ciekawe, chyba jakaś obsesja?

Pozdrawiam,
Adam

7. Data: 2003-12-16 17:07:47

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger@(isp).pl> szukaj wiadomości tego autora

Adamo 2. <a...@c...com> wrote:

> A to ciekawe, chyba jakaś obsesja?

Nie, to spambot.

MSPANC,
Karola

Musze się wyżalić :-(
jaka woda mineralna jest najlepsza na diete...
jak stracić??
stres
Spotkanie we Wroclawiu