dieta cambridge

1. Data: 2002-01-11 21:51:38

Temat: dieta cambridge
Od: "Pedro" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakies opinie na ten temat, mozna w to wchodzic czy szukac czegos innego?
jesli tak to czego?
pozdr
Pedro

2. Data: 2002-01-12 06:41:59

Temat: Re: dieta cambridge
Od: <b...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

> jakies opinie na ten temat, mozna w to wchodzic czy szukac czegos innego?
> jesli tak to czego?
> pozdr
> Pedro

Znalazlem cos takiego :

http://www.gazeta.pl/alfa/home.jsp?dzial=0511&forum=
ZDROWIE&wid=2364&aid=2364

JUREK

3. Data: 2002-01-13 19:06:10

Od: "Magdalena Krajewska" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj, wydaje mi sie, ze z dieta cambridge jest nastepujaco:

-trzymasz sie SCISLE wedlug zalecen - najlepsza dieta pod sloncem
-odstepujesz chociaz na kroczek - najgorsza dieta, prowadzi do tysiaca
roznych chorob...

ja mam 2 podejscie do diety...
pierwsze podejcie minus 10 kilo powrot jakies 4
ale poznalam dziewczyne - konsultantke, co wszystko logicznie wyjasnia i
teraz sie trzymam 100%.

podobno najwazniejsze jest przejscie po diecie scislej na diete mieszana, a
potem wychodzenie z diety... ja dzisiaj 11 dzien na scislej... minus 4
kilo:)
tak chce jeszcze -17... zobaczymy - bede dzielic sie wrazeniami na goraco:)

magda

4. Data: 2002-01-18 00:02:21

Od: "Beata P." <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

2 razy stosowalam te diete. Po 2 tygodniach mordegi zrzucam 5 kg. Trzeciego
tygodnia nie udalo mi sie nidgy zaliczyc. Wg mnie najgorszych jest 5
pierwszych dni, nawet snilo mi sie jedzenie, potem juz ok do 3 tygodnia i
zaczyna sie...na zupki patrzec nie moge i zaczynam fixowac...wiec rzucam to
w diably. Przybywa potem 1-2 , nabierasz wody ale waga zawsze mi sie
trzymala oczywiscie dbalam, zeby sie nie przejadac (1000 kalorii).
To tyle...teraz po cambridge przeszlam na diete optymalna....narazie
tydzien....zobacze jakie beda efekty
pozdrawiam i zycze wytrwalosci
Beata

5. Data: 2002-01-19 12:20:04

Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurcze, a dla mnie dieta wcale juz nie jest mordega!!!

Teraz chyba to kwestia czasu... zupki mi zaczely smakowac, koktajle za
wyjatkiem owocowych tez... i wytrwam, wiem to juz na 100%

wazne jest by sie nie wylamywac. nawet guma do zucia czy tiktak czy suszona
rodzynka. bo potem sie jest glodnym... wiec ja juz jestem 16 czy 17 dzien na
scislej i sobie chwale...

zatem w maju bede piekna... a potem walka by nie przybrac... jak zawsze...

ale to chyba o to chodzi, by dla kazdego dieta byla taka jak on sam chce...

a z DC trzeba wlasciwie wychodzic... bo podobno inaczej nie ma sensu i jojo
w zasadzie gwarantowane, jak po 400 kcal sie rzucimy na ciasteczka, torciki
czekoladki i rownie inne mile rzeczy, ktorych na tej liscie nie powinno sie
wymawiac:)))
Magda (juz 9 i jeszcze 17 kilo!) :)))

6. Data: 2002-02-25 04:30:27

Od: "Darecki" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma problemu. Wyślij e-mail do k...@a...pl względnie zadzwoń (61) 877 40
74 (g. 8-14) lub 0 609 689 619, a gwarantuję Ci, że możesz schudnąć
skutecznie i przyjemnie.
"Pedro" <p...@g...pl> zeznał na niniejszej grupie, co następuje:

klub kwadransowych grubasow
NOWY KANAŁ TVP startuje 3 marca