dieta mleczna???

1. Data: 2003-05-15 20:19:04

Temat: dieta mleczna???
Od: "madzia" <m...@p...fmno.spam> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem czy ktoś z was może ma ostatni numer elle - jest tam dieta
mleczna -4 kg w 4 tygodnie ..
menu całkiem całkiem jak na dietę przystało.. czy ktoś może ją stosował
pozdr
m.

--
Wyslano przez news.atcom.net.pl
ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/

2. Data: 2003-05-15 21:01:22

Temat: Re: dieta mleczna???
Od: "Ewa" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem czy ktoś z was może ma ostatni numer elle - jest tam dieta
> mleczna -4 kg w 4 tygodnie ..
a na czym polega ta dieta??
e.

3. Data: 2003-05-16 14:52:04

Od: "madzia" <m...@p...fmno.spam> szukaj wiadomości tego autora

przykładowe śniadanie:
2 kromki grahama, 2 plastry polędwicy, 2 plastry sera żółtego, 2 liście
sałaty, szklanka mleka 2% z łyżeczką kakao
i obiad : 4 łyżki ugotowanego ryżu. 1/2 łyżki masła, 1/2 szklanki owoców
sezonowych, łyżeczka cukru, kubek jogurtu naturalnego(owoce zapiec z ryżem)
chyba chodzi o to że do każdego posiłku a jest ich 4 dziennie dodaje się
jakiś produkt mleczny...
sama zastanawiam się nad podjęciem tej dietki... chciałabym zrzucic tak 4 -5
kg max - tylko że ja bez czekolady ani rusz :((
m.

--
Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!

4. Data: 2003-05-16 19:06:08

Od: Sacagawea <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trochę o mleku: www.nocun.com/mleko_800.html

--
Asiek
Pisząc do mnie usuń 'kasujto' z adresu

5. Data: 2003-05-17 09:28:31

Od: Vroobelek <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stało się to Fri, 16 May 2003 16:52:04 +0200, gdy "madzia"
<m...@p...fmno.spam> napisał:

> [...]
>sama zastanawiam się nad podjęciem tej dietki... chciałabym zrzucic tak 4 -5
>kg max - tylko że ja bez czekolady ani rusz :((

Proponuję Ci wymyślenie diety czekoladowej:
- do śniadania gorąca czekolada
- na drugie śniadanie tabliczka czekolady mlecznej
- obiad posypujesz tartą czekoladą
- podwieczorek to czekoladki
- na kolację pół tabliczki czekolady gorzkiej (dzieci 3/4).

W trakcie dnia można przegryzać czekoladę z orzechami.
Raz na 3 dni do obiadu czekolada biała, raz na 2 dni nadziewana.
Raz w tygodniu można zjeść Pawełka.

Nie wiem czy dieta będzie skuteczna, ale każde pismo dla pań Ci ją
wydrukuje, no i trochę zarobisz .... i kupisz sobie bardziej wiarygodne
źródła niż Elle, np. "Jeść by schudnąć".

pozdrowienia :)
Vroobelek

6. Data: 2003-05-17 10:21:58

Od: "Ewa" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proponuję Ci wymyślenie diety czekoladowej:
> - do śniadania gorąca czekolada (.....ciach)

Vrooobelek!!!!
nareszcie coś dla mnie:-)))
takiej diety szukałam całe życie i ...... intuicyjnie - stosuję ją już od
dawna, tyle, że mizerne efekty odchudzania hahahaha;-))
Natomiast samopoczucie - mmmm.... boskie:)
pozdrowionka
ewcia

Tabletki odchudzajace? Peczniejace?
czy znacie cos prucz diety??