dieta wysokotluszczowa (optymalna) prof Kwasniewskiego

1. Data: 2002-02-27 18:48:34

Temat: dieta wysokotluszczowa (optymalna) prof Kwasniewskiego
Od: "Kuki" <k...@s...pl-NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat diety wyskotłuszczowej lansowanej
przez dr Kwaśniewskiego? Słyszałem sporo pozytywnych komentarzy dotyczącej
tej diety, m.in. że:
- można wiele schudnąć, objadając się do syta ;-))
- ciśnienie krwi normuje się (spada)
- cholesterol spada, a skład krwi w normie
- nie trzeba dużo jeść objętościowo
- człowiek jest bardziej odporny na ból fizyczny :o)
- i że to dieta cud ;-)

Wady:
- przestrzeganie proporcji żywieniowej w stosunku 1 : 2,5-3,5 : 0,5
(białko:tłuszcz:węglowodany)
- duże ograniczenie spożywania słodyczy oraz słodkich pokarmów i owoców
- możliwe komplikacje :/

Jest książka do kupienia w merlinie pt: "Czy dr Kwaśniewski ma racje"
kosztuje 12zł, lecz wpierw chciałem zapytać sie na grupie. Może ktoś się z
tą dietą spotkał. Dziękuje za odpowiedzi i ewentualne linki do stron o tej
tematyce.

2. Data: 2002-02-27 19:15:51

Od: "Illinois" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie jestem przeciwnikiem tej diety sam ja pare razy stosowalem w okresie
przedstartowym(przez kilka dni) , ale u osob dluzej stosujacych ta diete
zauwazylem i nie tylko ja ze minimalnie zmienia sie barwa skory - jest taka
bardziej blada - ziemista
Nie polecam dluzszego stosowania tego typu odzywiania , chociaz zaraz pewnie
odewa sie przeciwnicy mojego pogladu :)

3. Data: 2002-02-27 19:40:38

Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kuki" <k...@s...pl-NOSPAM> wrote in message
> [...]
> tej diety, m.in. że:
> - można wiele schudnąć, objadając się do syta ;-))

generalnie tak - choc na poczatku troche samozaparcia trzeba
zeby nie podjadac

> - ciśnienie krwi normuje się (spada)
to na pewno

> - cholesterol spada, a skład krwi w normie
ogolny niekoniecznie ale poprawiaja sie proporcje LDL:HDL

> - nie trzeba dużo jeść objętościowo
0.5 litra dziennie pokarmu to gora a przewaznie mniej
(dzis jestem po 3 kanapkach(malych), jajecznicy z 3 zoltek i szklance
smietany
i czuje ze juz nic mi dzis nie wejdzie)

> - człowiek jest bardziej odporny na ból fizyczny :o)
tu musze potwierdzic potrafie wlozyc palec do rozgrzanego
smalcu (oczywiscie niechcacy) i nie ma praktycznie sladu
przy ewentualnych urazach mam mniejsze obrzeki niz kiedys

> - i że to dieta cud ;-)
ja bym tak tego nie nazywal - to jest normalne jedzenie (w/g mnie to
cud ze zylem 30+ lat obzerajac sie slodyczami i nie zachorowalem powazniej)

> Wady:
> - przestrzeganie proporcji żywieniowej w stosunku 1 : 2,5-3,5 : 0,5
to jest z grubsza podstawa tej diety (proporcje trzeba modyfikowac w
zaleznosci od
stanu organizmu)

> - duże ograniczenie spożywania słodyczy oraz słodkich pokarmów i owoców
z tym sie trzeba pogodzic - na pocieszenie powiem ze
po kilku miesiacach slodnkie juz nie smakuje

> - możliwe komplikacje :/
generalnie trzeba wiedziec co sie robi

> [...]
> tą dietą spotkał. Dziękuje za odpowiedzi i ewentualne linki do stron o tej

jesli to ta ktorej fragmenty ja czytalem to raczej
sobie daruj - jest to ksiazka czysto filozoficzna
a nie o diecie

PS. grupa dot. stricte DO jest na news://news.plocman.pl

4. Data: 2002-02-27 23:48:16

Od: <b...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat diety wyskotłuszczowej lansowanej
> przez dr Kwaśniewskiego?

Prosze raczej przejsc na news.plocman.pl
grupa : dieta.optymalna

Poza tym , autorytatywne opinie mozna uzyskac od lekarzy "optymalnych"
np. w Jastrzebiej Gorze.

> Słyszałem sporo pozytywnych komentarzy dotyczącej
> tej diety, m.in. że:
> - można wiele schudnąć, objadając się do syta ;-))

Tak

> - ciśnienie krwi normuje się (spada)

Tak.

> - cholesterol spada, a skład krwi w normie

Tak.

> - nie trzeba dużo jeść objętościowo

Tak.

> - człowiek jest bardziej odporny na ból fizyczny :o)

Tak sporo osob twierdzi.

> - i że to dieta cud ;-)

Nie.

> Wady:

> - przestrzeganie proporcji żywieniowej w stosunku 1 : 2,5-3,5 : 0,5
> (białko:tłuszcz:węglowodany)

Na poczatku trzeba wazyc, potem juz wchodzi sie w rutyne chyba , ze
chce sie przygotwac wlasne przepisy itd ...

> - duże ograniczenie spożywania słodyczy oraz słodkich pokarmów i owoców

To jest zaleta , a nie wada :-)))

> - możliwe komplikacje :/

Jakie ?

Jurek
5-rok na DO

5. Data: 2002-02-28 08:14:14

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kuki <k...@s...pl-NOSPAM> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat diety wyskotłuszczowej lansowanej
> przez dr Kwaśniewskiego? Słyszałem sporo pozytywnych komentarzy dotyczącej
> tej diety, m.in. że:

Ja zalecam ostroznosc.
Wg mnie pozytywne efekty diety wynikaja
z mechanizmow jakie mozna znalezc w zwyklej
glodowce, ktora jest lepiej poznana i mniej ryzykowna.
Zastanawiajaca jest rowniez ideologia jaka
pan Kwasniewski dobudowal do diety.
Co do tej ksiazki to chyba przeczytam skoro optymalni
odradzaja ;)

pozdrawiam Chaciur

6. Data: 2002-02-28 09:53:08

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie jestem przeciwnikiem tej diety sam ja pare razy stosowalem w okresie
> przedstartowym(przez kilka dni)

Startujesz w zelaznym sporcie? Jesli tak to powiedz czy jestes tez na SFD bo
widzialem tak kogos o podobnym nicku.
Pozdrowka!

7. Data: 2002-02-28 14:19:15

Od: "hallow" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy są jakieś kobiety, które stosują tą dietę ?
Jak widać mężczyznom służy, ale co z żeńską częścią ?
No i jak to możliwe, żeby jedząc tyle tłuszczu nie przytyć i do tego być
zdrowym ?

8. Data: 2002-02-28 20:08:03

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hallow" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy są jakieś kobiety, które stosują tą dietę ?
> Jak widać mężczyznom służy, ale co z żeńską częścią ?
> No i jak to możliwe, żeby jedząc tyle tłuszczu nie przytyć i do tego być
> zdrowym ?

Tak, są także kobiety. O ich doświadczeniach i efektach jest sporo np. na
stronie
http://republika.pl/optymaln
Ja też do nich należę od 3 lat i 8 miesięcy i nie wyobrażam sobie innej
diety do końca życia, właśnie szczególnie z powodu zdrowia.

9. Data: 2002-03-02 22:22:40

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kuki" <k...@s...pl-NOSPAM> wrote in message news:3c7d2a3d@news.vogel.pl...
> Jest książka do kupienia w merlinie pt: "Czy dr Kwaśniewski ma racje"
> kosztuje 12zł, lecz wpierw chciałem zapytać sie na grupie.

Czy poza ceną sprawdziłeś cokolwiek o tej książce więcej?
Np. kto jest jej autorem i w jakim celu ją napisał... :-)

p.s. Kwaśniewski jest lekarzem, nie jest profesorem :-)))

10. Data: 2002-03-03 11:58:10

Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kuki" <k...@s...pl-NOSPAM> skribis:

>- można wiele schudnąć, objadając się do syta ;-))

>- nie trzeba dużo jeść objętościowo

Jak dla mnie to sie wyklucza.

Pozdrawiam, Leh.
--
- I didn't know you can fly a plane ?
- Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

Jak przytyc ?
doradzcie
wspolna dieta
zapraszam