dieta zgodna z grupa krwi

1. Data: 2004-12-05 18:35:46

Temat: dieta zgodna z grupa krwi
Od: "akwaman" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

stosuje ktos ta diete? czy jest dobra? co o niej myslicie?

2. Data: 2004-12-05 20:38:07

Temat: Re: dieta zgodna z grupa krwi
Od: "Hoody" <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> stosuje ktos ta diete?

mam nadzieję że nie

> czy jest dobra?

nie jest nawet kiepska ani beznadziejna...
jej po prostu nie ma - to czysta bzdura

> co o niej myslicie?

było tu już wielokrotnie
przejrzyj archiwum grupy!

pzdr
Hoody

3. Data: 2004-12-07 09:18:36

Od: "Profil1" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam nadzieję że nie

> nie jest nawet kiepska ani beznadziejna...
> [...]
*** bzdury to ty wypisujesz - dieta dobra jak każda inna
MM

4. Data: 2004-12-07 18:57:02

Od: "Hoody" <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> *** bzdury to ty wypisujesz - dieta dobra jak każda inna

czyli uważasz, że żadna nie jest skuteczna??? :)

5. Data: 2004-12-08 20:24:32

Od: "akwaman" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy stosowales(las) ta diete?

6. Data: 2004-12-08 21:46:43

Od: "Hoody" <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy stosowales(las) ta diete?

a czy przejrzałeś archiwum grupy, tak jak Ci zalecałem?

7. Data: 2004-12-09 09:10:39

Od: "Profil1" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czyli uważasz, że żadna nie jest skuteczna??? :)

*** imputujesz :)))
Moja szwagierka od 7 lat jest na diecie Adamo. ma 55 lat - wygląda o 10 lat
młodziej. Tę dietę łączy z elementami innych diet. I wychodzi jej to na
zdrowie. Poza tym codziennie rano i wieczorem ćwiczy po pół godziny.
Poproszę ją to opisze na grupie swoje ponad 15 letnie doświadczenia z
dietetyką, zdrowym żywieniem i ćwiczeniami wzmacniającymi.
MM

8. Data: 2004-12-10 19:41:31

Od: "Hoody" <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Poproszę ją to opisze na grupie swoje ponad 15 letnie doświadczenia z
> dietetyką, zdrowym żywieniem i ćwiczeniami wzmacniającymi.

Zrób to koniecznie!!!
Po to jest ta grupa!
Jak dotąd wszystkie chyba posty mówiące o tej niby-diecie
wskazywały, że to hochsztaplerstwo.
Pochwal się więc szwagierką. Tylko czy jest Ona wystarczająco
reprezentatywną próbką statystyczną???
Najprawdopodobniej zadziałały te "elementy innych diet" o
których piszesz...

pzdr
H.

9. Data: 2004-12-11 20:55:02

Od: "Profil1" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko czy jest Ona wystarczająco
> reprezentatywną próbką statystyczną???
> Najprawdopodobniej zadziałały te "elementy innych diet" o
> których piszesz...
*** Na pewno nie jest "grupą reprezentatywną" Na jej przykładzie nie
wykreślimy krzywej Gausa, ale jest dobrym przykładem osobniczym.
Co do łączenia diet, być może, kto to wie ?
MM

[SPAM] Święta - Prezenty i te sprawy :)
Zapotrzebowanie energetyczne
Moja dieta part ... :)