diety cud?

1. Data: 2003-06-14 12:37:23

Temat: diety cud?
Od: "PrzemekK" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie moge poczytac o takich "kuracjach" jezeli by byla mozliwosc to na
konkretnych przykladach jaka "dieta" jaki ma wplyw na organizm.

chcialbym pokazac to kolezance ktora co jakis czas stosuje takie wynalazki,
a na sugestie ze to jest niebardzo zdrowe odpowiada "przeciez to tylko
tydzien" "to tylko 2 tygodnie co mi sie mze stac?"

no wlasnie co?

--
PrzemekK
smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem

2. Data: 2003-06-14 12:37:31

Temat: Re: diety cud?
Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PrzemekK" <smeno@tlen..pl> napisał w wiadomości
> gdzie moge poczytac o takich "kuracjach" jezeli by byla mozliwosc to na
> konkretnych przykladach jaka "dieta" jaki ma wplyw na organizm.

www.janwer.com faq dieta

Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

Dobra dieta...
Odchudzanie to nie żarty
rower plywalnia
Biochemia człowieka a zywienie optymalne
Nowa dieta :D