dla dzieci, by się nie nudziły

1. Data: 2006-09-27 14:00:48

Temat: dla dzieci, by się nie nudziły
Od: "AgaWa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Ponieważ odkad zostałam mamą nie mam wiele czasu na robótki (a moje dziecię
jest za małe, by się sobą na dłużej zająć), więc podsyłam mamom starszych
dzieci link zawierający pomysły na zagospodarowanie czasu. Dla maluchów -
obrazki do kolorowanie po wydrukowaniu, dla starszych origami, labirynty,
modelina (i modelinopodobne), kolorowanie flag różnych państw, tworzenie
obrazków z... odcisków palców:) papierowe ubranka dla papierowych laleczek,
a na nadchodzący sezon andrzejkowo-karnawałowy - maski zwierzaków.

Oto adres:
http://photo.163.com/photos/buffer123/#p2 i następne.

A jak dzieciaki się zajmą sobą, to mamy mogą się zająć... robótkami

Pozdrawiam
AgaWa,
która musi zagospodarować sobą czas swojego potomka:)))

2. Data: 2006-09-28 06:41:36

Temat: Re: dla dzieci, by się nie nudziły
Od: "Vronka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki. Mam dwóch urwisów, robię krzyżyki
"wmiędzyczasie", ale dzieciaki strasznie nie lubią siedzieć bez
zajęcia, napewno coś im zaproponuję z tego zestawienia.

Z życzeniami miłego dnia
Vronka

3. Data: 2006-09-28 09:24:09

Od: "Mariola" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Super sprawa, wielkie dzięki :)

Pozdrawiam
Mariola (Ełk)
mama początkującego przedszkolaka :)

4. Data: 2006-09-28 16:43:01

Od: "asja" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> która musi zagospodarować sobą czas swojego potomka:)))
>
> Ja też dziękuję.Adres już wrzuciłam do "ulubionych" mojego syna.Może się
zajmie ?...

5. Data: 2006-09-28 20:34:59

Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja jeszcze dorzucę szkółkę robienia cieni na ścianie:
http://photo.163.com/photos/cwj3348/51749832/
jak zrobić zwierzątka z balonów:
http://photo.163.com/photos/cy86669/19236283/
naukę rysowania: