(długie) homeopatia? prosze o rady

1. Data: 2004-11-10 09:22:28

Temat: (długie) homeopatia? prosze o rady
Od: "Zulka" <izullka@(no.spam)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam problem ze swoim 3 m-nym dzieckiem.
Opisze wszystko po krótce od początku.
Młda urodziła się z niedorkistością (5 dni po terminie). Przy wypisie
dostała zalecenie, zeby podawac witaminy kriotwórcze (kwas foliowy, B6,
cebion) oraz zeby po 3 tygodniach zrobić kontrolną morfologię. Po krótce,
wyszło, że ma za duzo leukocytów. Byliśmy w szpitalu, gdzie obserowoali ja
pod tym kątem. Poza tym leczono na klebsiella pneumonia w układzie
pokarmowym (Mloda miała wskazniki stanu zapalnego). Leczono ja Biocefalem.
Po leczeniu wskazniki spadły.
Pobrali krew na badanie do wirusologów na wirus EBV. Pozniej sie okazało,
że ma przeciwciała. VCAIgG (+), EA(D) IgG (-), EBNA IgG (-).
Młoda wykazywała w tym czasie skaze alergivzna (szorska skóra, wysypka na
klatce piersiowej). wczeswniej był odstawiony nabiał - uporczywe kolki
trroche sie zmniejszyły. Po odstawieniu jabłka - szorstka skóra i wysypka
znikneły.

Po jakims 1,5 tygodnia od wypisania się ze szpitala Mloda dostała kipeskich
kupek (raz zielone, raz zółte, rozluzione, z domieszką krwi w śluzie, o
nieprzyjemnym zapachu, pieniste + gazy). Robllismy od czasu wystapienia
objawów - a juz minął miesiac - 5 posiewów - nic nie wyhodowana. Poza
ostatnim, liczne grzybki. Mloda dostaje Enterol o momentu jak zjawiliśmy sie
w szpitalu.
Gastrolog zdiagnozował - alergia pokarmowa lub nietolerancja pokarmowa.
Młoda jest karmiona piersia, wiec ja jadłam w tym czasie (przed wizytą) -
gotowanego kurczaka, gotowana wieprzowine, gotowana marchewke, ryz
,ziemniaki, pietruszke, wędliny - poledwica z kurczaka/indyka, szynka
gotowana wieprzowa.
Gastrolog przepisał jej Cropoz G - 4 x 1/3 saszetki.
żeby znależć przyczyne alergii przeszłam na diete eliminacyjną. Zaczynąjac
od gotowanego ryzu i ziemniaków. I jak przestałam jesc jakiekolwiek miesio,
widziałam poprawę - mniej śluzu, krew w kupce 1 na dobe.
Z moich obserwacji zauważyłam,. ze zielone kupki pojawiały się jak zaczełam
jesc mieso.

Dalej jestem na ziemniakach, ryżu i jem gotowana wieprzowie. Pije sok z
czarnej pozeczki.
Jem wieprzowine, wiec krew i śluzowate kupki sie pojawiajac - z krwią w
sluzie pojawia sie mniej wiecej 1 na dobę.
Młoda jest na Cropozie juz 2,5tyg. a poprawa jest ale mała, tylko nie wiem
czy ta poprawa spowodowana jest ograniczeniem diety czy Cropozem.

Mam 170 cm a waże w tej chwili 55 kg. Staram sie jesc bardzpo duzo (2
woreczki ryzu + gotowane mieso- kazdy posiłek). W ciązy przytyłam 16 kg, a
schudłam juz 22. zaczynam odczuwać jak mi sie miesnie napinaja, tak jakbym
skurczy dostawała, np przy kucaniu. odczuwam tez bóle kregosłupa.
W piatek bede robic morfologie u siebie.

Mam rowniez pytanie, czy mozna taka przypadłosc (zapalenie jelitka) leczyc
homeopatycznie?Czy to nie bedzie zbyt groźne w skutkach posuniecie?
Bylismy z wizyta u znanej lekarz pediatry, która zajmuje sie leczeniem
homeopatia, przepisała nam kilka leków, ale powiedziala tez zeby odstawic te
co do tej pory bierze (Cropoz, Enterol i witaminy kriowtwórcze), zebym
przeszła na diete: kurczak, ryz zemianiak i królik.

Mloda ostatnia miała morfologie Hb - 11,2; krwinki czerowne 4,22,
leukocyty -15,55. Płytki 450

Nie wiem sama co ja mam myslec, głupieje naprawde. Czy homeopatia jest
skuteczna? czy mam jej zaufac?
co ja mam dalej zrobic? bardzo mi zalezy na tym, żeby z Młoda było wszystko
w porzadku? zeby kupki i jelitko doszło do siebie... boję sie o
niedokrwistośc, ze zwiekszy sie jej jeszcze bardziej jak odstawi sie
witaminy :((
wiem,. ze powinno sie jak najdłuzej przy alergii karmic piersia... ale ja
jestem juz wychudzona ze chyba juz bardziej byc nie moze....

I dodatkowe pytanie, czy przeciwciała wirusa EBV wskazuja na to, ze Młoda
nabyła go przed porodem czy w czasie ciązy?

Pozdrawiam,
Iwona

2. Data: 2004-11-10 11:23:28

Temat: Re: (długie) homeopatia? prosze o rady
Od: "Monika" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej żeby to był lekarz homeopata, a nie pediatra który zna niektóre
leki na konkretne dolegliwości. U twojej córki źle dobrane miały prawo nie
zadziałać. Ja by nie eksperymentowała. Najlepiej znaleźć dobrego homeopatę.
Zarzyj na forum homeopatyczne:

3. Data: 2004-11-10 14:12:22

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> widziałam poprawę - mniej śluzu, krew w kupce 1 na dobe.
> Z moich obserwacji zauważyłam,. ze zielone kupki pojawiały się jak

Cześć, zupełnie jakbym czytałą o naszym Andrzejku-- śluz/krew w kupie, zero
reakcji na moja dietę eliminacyjną, enterol, Cropoz, posiewy itd.
Po 3 miesiącach męczarni przeszliśmy na preparat mlekozastępczy dla
alergików - Nutramigen. Okazało się, ze jest na niego uczulony, podobnie jak
na inne tego typu mieszanki - Bebilon Pepti i Bebilon sojowy.
Skończyło się Bebilonem amino - preparatem dla "ultraalergików". do tego
malutkie dawki Lakcidu i Enterolu.
Potem okazało się, ze młody uczulony jest tez na ryż, ziemniaki i jabłka
oraz marchewkę - czyli podstawowe menu alergika.
Poza tym nam gastroenterolog powiedział, ze dziecko może mieć
a) nietolerancje laktozy (kolki 24h)
b) alergię na białka mleka matki - tak tak - to może się zdarzyć wbrew
opinii wielu pediatrów.
O.

4. Data: 2004-11-10 21:21:15

Od: "Iwona" <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak
> na inne tego typu mieszanki - Bebilon Pepti i Bebilon sojowy.

wlasnie ja zastanawiam sie nad Bebilonem Pepti, chyba przejde bo juz mi sił
normalnie brakuje.

> Skończyło się Bebilonem amino - preparatem dla "ultraalergików". do tego
> malutkie dawki Lakcidu i Enterolu.

A jak długo czekalasz na mleku zastepczym na poprawe?

> Potem okazało się, ze młody uczulony jest tez na ryż, ziemniaki i jabłka
> oraz marchewkę - czyli podstawowe menu alergika.
Kto by pomyslał. Ja mam wrazenie, ze moje dziecko uczulone jest na białko
takze wieprzowiny, kurczakam indyka .... ale nie wiem czy to jest mozliwe

> Poza tym nam gastroenterolog powiedział, ze dziecko może mieć
> a) nietolerancje laktozy (kolki 24h)

moj Mała jak była mlodsza (tak do 1,5 m-ca), to wlasnie miala takie kolki,
non -stop sie prezyła, stekała ...ale wiem tez, ze nietolerancja laktozy =
słabe przybieranie na wadze. A moja ładnie przybiera na wadze....
ehhhhhhhhhhh

Moyesy mi jesycye powiedziec skad jestes i jak jestescie z wawy badz okolic
to moze macie namiary na dobrego gastrologa??

Z góry dzieki i pozdrawiam,
Zulka

RTG
Problem ze wzwodem - BŁAGAM O POMOC !!
Czy jest tutaj anestezjolog
Prośba o pomoc. Pytanie do gastrologa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jak wyleczyć się z bliznowca???