dmc/ariadna

1. Data: 2003-06-21 07:45:41

Temat: dmc/ariadna
Od: "agulka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za pomoca programu haftek usilowalam zamienic muline dmc na ariadne ale
zauwazylam ze w ariadnie powtarzaja sie numery (np. 604 odpowiada roznym
kolorom w dmc) jak sobie z tym radzicie?
Gdyby jeszcze w obrazku wystepowal jeden z tych odcieni ale wystepuja np. 3
(czeka mnie chyba bankrudztwo bo do jednego obrazka potrzebuje 60 kolorow a
w dmc to niezle zaplace)

Pozdrawiam
agulka77

1. Data: 2003-06-21 08:49:22

Temat: Re: dmc/ariadna
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
3
> (czeka mnie chyba bankrudztwo bo do jednego obrazka potrzebuje 60 kolorow

No nieźle zapłacisz ale mówię Ci warto. W momencie keidy masz obrazek z tylu
kolorów - to na pewno masz tam po prostu dużo odcieni jednego koloru a
ariadna ma słabe odcienie a jak już ma to bardzo podstawowe - dlatego
wychodzą ci takie odpowiedniki przy przeliczaniu. Proponuje zacząć kupować
sobie dmc po kilka kolorów i powoli zacząc wyszywać - ja kupuję zawsze jakby
partiami mulinkę i wtedy tak bardzo nie boli finansowo :))
A co wyszywać masz zamiar??

--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2003-06-21 11:41:10

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Cześć !!!
Zgadzam się z Magdą - ładniejszy jest obrazek wyhaftowany nitką DMC.
Zajmuję się tym od dwóch miesięcy.Pierwsze proste obrazki haftowałam Araidną.
Właśnie skończyłam wiosnę z 23 kolorów. Tutaj kupiłam już DMC. Trzeba było
kupić wszystkie, bo nic nie miałam, ale pocieszam się, że do następnego
obrazka - lata - brakuje już mi tylko 12 kolorów. Warto było kupić DMC, bo
obrazek jest badzo ładny, z Ariadną nie uzyskałabym takiego efektu.
Trochę to kosztuje, ale można kupować stopniowo, wtedy się tego tak nie
odczuwa.

Życzę powodzenia i radości z tego co robisz!

Pozdrawiam

Agieszka :)

Asik odezwij sie!
allegro