do Andrzeja Glowackiego

1. Data: 2003-01-09 20:06:20

Temat: do Andrzeja Glowackiego
Od: "Hoody" <jcs[wytnijto]@o2 atupostawkropke pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Pozwole sobie mowic po imieniu, gdyz takie zwyczaje panuja najczesciej
na grupach dyskusyjnych, nieprawdaz?
Jestem tym Januszem, o ktorym pisales w dniu bodajze 3 stycznia br:
"widzę, że Janusz jest człowiekiem wrażliwym, bardzo
taktownym, o dużej kulturze osobistej", przeciwstawiajac moje
kulturalne posty "napastliwym" wypowiedziom kogos-tam.
Cieszy mnie to, ze mnie tak trafnie :))) oceniles po jedynie
chyba dwoch postach. :)
Pomimo duzej wrazliwosci i wrodzonej mi kultury osobistej,
bede musial pewnie zweryfikowac Twoja ocene mojej taktownosci.
Otoz - nie jestem w stanie zrozumiec:
PO KIEGO DIABLA napisales przed chwila 4-krotnie posty o
tresci
<CYTUJE>
Moje sugestie poszły na priva.
<KONIEC CYTATU>
????
Czyzby wielu grupowiczow mialo jednak racje krytykujac Cie
za zasmiecanie grupy?
TAK KONIECZNIE CHCESZ SIE POPISAC PRZED NAMI
POKAZUJAC, ZE COSTAM WIESZ i wysylasz te swoja wiedze
na priva???
TOZ TO OBJAW MEGALOMANII... :(((

Pozdrawiam
Janusz vel Hoody

2. Data: 2003-01-09 20:38:20

Temat: Re: do Andrzeja Glowackiego
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> TAK KONIECZNIE CHCESZ SIE POPISAC PRZED NAMI
> POKAZUJAC, ZE COSTAM WIESZ i wysylasz te swoja wiedze
> [...]
Daj spokoj. Czepiasz sie jakichs glupot, zupelnie niezrozumialych. Andrzej jest
tu jednym z niewielu, ktorzy potrafia z sensem pomoc i dodac otuchy.
adam

3. Data: 2003-01-09 20:43:19

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "widzę, że Janusz jest człowiekiem wrażliwym, bardzo
> taktownym, o dużej kulturze osobistej", [...]

Cóż, widzę, że teraz odpłacasz się za moją uprzejmość. Wielkie dzięki.

Pozdrawiam, andrzej

PS. Odsyłam do wątku Płonica, gdzie napisalem co myślę o takich postach.

4. Data: 2003-01-09 20:47:57

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik wrote:
> Daj spokoj. Czepiasz sie jakichs glupot, zupelnie niezrozumialych.
> Andrzej jest tu jednym z niewielu, ktorzy potrafia z sensem pomoc i
> dodac otuchy. adam

Wielkie dzięki przyjacielu ;-).

Pozdrawiam serdecznie, andrzej

5. Data: 2003-01-09 21:09:17

Od: "Hoody" <jcs[wytnijto]@o2 atupostawkropke pl> szukaj wiadomości tego autora

> Daj spokoj. Czepiasz sie jakichs glupot,

Jak widze - jestem jednym z naprawde wielu, ktorych dotknelo to
...hmmm... jak by to nazwac...
... juz wiem!

SZAROGESZENIE SIE Andrzeja

> zupelnie niezrozumialych.

Jak to niezrozumialych?
Dla kogo niezrozumialych???
Jesli ktos na przestrzeni 40-tu minut (dzis od 19:28 do 20:08)
pisze 4 posty o tresci: "Moje sugestie poszły na priva"
to co tu jest do rozumienia???
(Cos kiepsko u Ciebie z tym rozumieniem, jak widze... no offence!
to tylko stwierdzenie faktu...)
To chec pokazania przed swiatem swojej wartosci!
Cos, co jest obrzydliwe na grupach dyskusyjnych.
I oto ten gosc (Andrzej) smie napisac w jednym z kolejnych postow:
"...o wiele bardziej - moim zdaniem - istotne naruszenia Netykiety.
Otóż za takie uważam ukrywanie się pod pseudonimami, (...)"
Na milosc Boska - gdzie do diaska Netykieta zabrania uzywania
nickname'ow???
Netykieta przede wszystkim zabrania dominacji grupy przez
osobe ktorej wydaje sie, ze jest ona jego wlasnoscia!
Ktora moze spamowac nie znajac umiaru!!!

> Andrzej jest
> tu jednym z niewielu, ktorzy potrafia z sensem pomoc i dodac otuchy.

To niech pomaga i dodaje otuchy ludziom potrzebujacym, zamiast
dodawac SOBIE powagi i podkreslac na kazdym kroku jaki to On wazny
i niezastapiony.
Jego dzisiejsze posty "odpowiedz poszla na priva" - to zenada jakiej nie
widzialem na zadnej grupie dyskusyjnej. Chec dominacji na grupie
i chorobliwa "anty-lekarskosc" pozostaja w opozycji dla dobrej
roboty, ktorą z mozolem i wieksza lub mniejsza zrecznoscia wykonuje
na tej grupie.
Oh, gdyby tylko potrafil zrozumiec o co nam chodzi...
Ale na to sie nie zanosi, czego dowody daje kolejnymi postami :(((((

ANDRZEJU! Chodzi nam o to, zebys zszedl z piedestalu
niekwestionowanego (w swoim wyobrazeniu) lidera na pozycję regularnego
czlonka grupy. Wtedy Twa obecnosc tutaj bedzie nieoceniona!
Przestan sie wrescie SZAROGESIC...

Serdecznie pozdrawiam
Janusz ('Hoody' na necie)

6. Data: 2003-01-10 09:15:06

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hoody wrote:
> [...]

Nie chcę brać udziału w tej dyskusji, jednak są trzy rzeczy, które warte są
wyjaśnienia.

1.
Te trzy posty "Moje sugestie poszły na priva" były celowe. Po prostu jestem
prześladowany na tej grupie i w ten sposób chciałem uniknąć publicznej
publikacji moich wypowiedzi, a tym samym ataków na moją osobę. Poza tym,
byłem ciekawy jak zareagują na to moi adwersarze.

2.
[...] Jednocześnie - każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów
i rozpowszechniania informacji (Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej art.
47 oraz art. 54.1).

3.
Źródło: http://www.winter.pl/netykieta.html

Nie warto być anonimem. W dyskusjach usenetowych warto używać swojego
imienia i nazwiska, a także podawać prawidłowy adres zwrotny, by można było
odpowiedzieć na posting także wysyłając e-mail.

Ukrywanie swojego nazwiska, a nieraz i poczty elektronicznej, jest bardzo
kontrowersyjnym zjawiskiem. Można zetknąć się z nim już w pierwszych dniach
obecności w Internecie. Technicznie jest to niestety dość proste.

Anonimowi dyskutanci bronią w ten sposób swojego prawa do prywatności,
podkreślają, że dzięki temu można swobodnie dyskutować o problemach nie
zwracając uwagi na nazwiska rozmówców. Staczają zażarte boje w swej obronie,
ale poza własnym kręgiem praktycznie nie mają w nich poparcia.

Problem w tym, że ukrywanie się pod pseudonimem związane jest z reguły z
większą niż zazwyczaj dawką agresji w dyskusjach, z epitetami i wycieczkami
osobistymi, z wypowiedziami pełnymi nienawiści w sprawach rasowych,
religijnych czy politycznych, z pogardą dla dyskutantów. Anonim czuje się
bezkarny: nikt nie wie kim on jest, więc na wiele sobie pozwala. Nie czuje
sie odpowiedzialny za swoje wypowiedzi. Sprawia to, że doświadczeni
użytkownicy Usenetu traktują z rezerwą takie osoby i niezbyt często
podejmują z nimi dyskusję.

Można z takimi anonimami po prostu nie dyskutować, ignorując ich obecność.
Poza Internetem w rozmowie przedstawiamy się i szanujemy wzajemnie -
dlaczego w sieci mamy zrezygnować z tych wzorców postępowania?

Pozdrawiam, andrzej

7. Data: 2003-01-10 11:18:54

Od: Yoshinori Koga <"YKoga[cut that]"@HotPOP.com> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Glowacki napisal co nastepuje:

> Te trzy posty "Moje sugestie poszły na priva" były celowe. Po prostu jestem
> prześladowany na tej grupie i w ten sposób chciałem uniknąć publicznej
> publikacji moich wypowiedzi, a tym samym ataków na moją osobę.

Blad! To nie ty jestes przesladowany na tej grupie,
tylko ta grupa jest przesladowana przez Ciebie.

> Poza tym, byłem ciekawy jak zareagują na to moi adwersarze.

No to sie przekonales - otrzymales jedyna logiczna reakcje.

> [...]
> i rozpowszechniania informacji (Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej art.

"Moje sugestie poszly na priva" - ten twoj "poglad" zawiera faktycznie
informacje godne szerokiego "rozpowszechniania", ROTFL :-)))

Yoshinori Koga
Y...@H...com
(imie i nazwisko oraz adres e-mail sa prawdziwe!)

<<Japanese in Poland: Centre of Japanese Art & Technology>>

8. Data: 2003-01-10 11:48:05

Od: "Juanito" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie chcę brać udziału w tej dyskusji, jednak są trzy rzeczy, które warte

> wyjaśnienia.

Nie jest jednak mozliwe, abyś czegoś nie nabazgrał.
A ponieważ znasz sie na wszystkim, znaczy, ze nie znasz się na niczym i
jedynie grafomaństwo utrzymuje Cię przy zyciu. Przyjmij wreszcie do
wiadomości, że odkąd się pojawiłeś, skończyły sie poważne dyskusje, a
powstało kółko rózańcowe pod Twoim szlachetnym przywództwem... To juz Expert
jet lepszym zjawiskiem.
xyz

9. Data: 2003-01-10 12:39:22

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Yoshinori Koga" <"YKoga[cut that] wrote:

Włączyłeś się do wątku, który jest tylko i wyłącznie ewidentnym atakiem na
osobę, niemającym nic wspólnego z dyskusją na tematy związane z tematyką
grupy. Jest to niedopuszczalne i wręcz karygodne, z punktu widzenia
Netykiety i wszelkich innych zasad współżycia społecznego. Nie mam
najmniejszej ochoty dyskutować z Tobą czegokolwiek tutaj.

Żegnam, andrzej

10. Data: 2003-01-10 12:44:50

Od: Yoshinori Koga <"YKoga[cut that]"@HotPOP.com> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Glowacki wrote:

> Nie mam najmniejszej ochoty dyskutować z Tobą czegokolwiek tutaj.
>
> Żegnam, andrzej

Zrozum wreszcie, ze to zdecydowana wiekszosc grupy nie ma

najmniejszej ochoty tolerowac twojej arogancji.
Tej bezczelnej arogancji bedziemy przeciwstawiac nasze chamstwo,
jesli to jedyny sposob na uzdrowienie sytuacji.

Y.Koga

dziwne dolegliwości
ziolka
Blizny:(