do Moniki z Rybnika

1. Data: 2003-10-07 05:00:26

Temat: do Moniki z Rybnika
Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysłałm Ci Swetry 6-7/2003 ale wszystko wróciło.
Pozdrawiam z zimnego Lublina - Gośka

1. Data: 2003-10-07 06:07:39

Temat: Re: do Moniki z Rybnika
Od: "Lalka" <l...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja przy okazji chcialam podziekowac Monice, za to, ze tu jestem!!!
O tym forum dowiedzialam sie z Burdy!!!
Moniczko, bardzo Ci jestem wdzieczna za moje radosci!!!
Mam nadzieje, ze u Ciebie jak najpomyslniej???!!!
Pozdrawiam
Lalka z Prudnika

1. Data: 2003-10-07 08:01:21

Temat: od Moniki z Rybnika
Od: "Monika z Rybnika" <m...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> O tym forum dowiedzialam sie z Burdy!!!
> Moniczko, bardzo Ci jestem wdzieczna za moje radosci!!!
> Mam nadzieje, ze u Ciebie jak najpomyslniej???!!!

Witam!

Bardzo się cieszę że komuś pomogłam odnaleźć to wspaniałe forum poprzez Burdę,
i teraz będzie nas więcej. Kiedyś sama czegoś takiego szukałam i dopiero w tym
roku chyba w luty znalazlam calkiem przypadkiem, i juz nie opuszcze tego
miejsca, mam nadzieje ze dzięki BURDZIE będzie nas tutaj więcej.

Pozdrawiam wszystkie czytelniczki Burdy, szczególnie te które dołączą do
naszego forum.

Pozdrowienia od Moniki z Rybnika

1. Data: 2003-10-07 08:02:43

Od: "Monika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Wysłałm Ci Swetry 6-7/2003 ale wszystko wróciło.
> Pozdrawiam z zimnego Lublina - Gośka

To może podziel na kilka części, bo na pewno jak poslesz w calosci to wróci, a
ja cały czas mam skrzynke pusta i czekam.

Pozdrawiam Monika

1. Data: 2003-10-07 19:39:56

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Oct 2003 08:07:39 +0200, Lalka <ll> wrote:

> A ja przy okazji chcialam podziekowac Monice, za to, ze tu jestem!!!
> O tym forum dowiedzialam sie z Burdy!!!

O, to bylo o nas cos w Burdzie???

Usciski
drzewko (coraz bardziej zadziwione)

1. Data: 2003-10-08 10:16:34

Temat: Re: od Moniki z Rybnika
Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miejsca, mam nadzieje ze dzięki BURDZIE będzie nas tutaj więcej.
>
> Pozdrawiam wszystkie czytelniczki Burdy, szczególnie te które dołączą do

Witaj,
kupuję chyba wszystkie BURDY - co i gdzie przeoczyłam?
pozdrowienia
Anga (Ania)

1. Data: 2003-10-08 10:36:05

Od: "" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj,
> kupuję chyba wszystkie BURDY - co i gdzie przeoczyłam?
> pozdrowienia
> Anga (Ania)

W Burdzie 7/2003, list do redakcji pt. "Szczęśliwa choć bez pracy"
poczytaj końcówkę, podałam stronki internetowe i między innymi podałam adres
tego forum.

pozdrawiam
Monika z Rybnika

1. Data: 2003-10-08 10:38:49

Od: "Monika" <m...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj,
> kupuję chyba wszystkie BURDY - co i gdzie przeoczyłam?
> pozdrowienia
> Anga (Ania)

W BURDZIE 7/2003 w listach do redakcji, poczytaj list pt.: Szczęśliwa, choć bez
pracy", na końcu listu podałam adresy między innymi tego forum, by ktoś lto nas
jeszcze nie znalazł, kupuje BURDE i ma internet mógł do nas dołączyć.

Pozdrawiam
Monika

1. Data: 2003-10-08 20:42:26

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Oct 2003 12:38:49 +0200, Monika <m> wrote:

> [...]
> choć bez pracy", na końcu listu podałam adresy między innymi tego forum,
> by ktoś lto nas jeszcze nie znalazł, kupuje BURDE i ma internet mógł do
A moge prosic o o skan tej stroniczki z listem?
:))))))))))))))))))))

Pozdrowka cieple
drzewko

1. Data: 2003-10-08 20:47:00

Od: "Mira Z." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze podasz ten link, bo jakos go nigdzie nie widzę.
Mira Z. (Wrocław)

Skąd walizka do maszyny do szycia
spotkanko.. Toruń.. :-)..
poszukiwane zrodlo i wzor