do lozka: stelaz elastyczny czy statyczny?

1. Data: 2009-06-24 19:08:06

Temat: do lozka: stelaz elastyczny czy statyczny?
Od: hdd <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Moze ktos mial porownanie albo cos...
zastanawiam sie czy stelaz elastyczny np. taki
http://www.allegro.pl/item653582052_stelaz_twinpack_
pod_materac_180x200_od_reki_kolo.html
rzeczywiscie w praktyce daje jakas roznice w porownaniu do statycznych
"desek" - jakie np. daja standardowo do lozek firmy VOX.
Pisze o sytuacji z 20cm materacem kieszeniowym, a nie np. jakims
cienszym materacem gabkowym czy lateksowym.
Warto doplacic, nie wiem nie zacznie skrzypiec po pewnym czasie?;)

2. Data: 2009-06-24 21:54:46

Temat: Re: do lozka: stelaz elastyczny czy statyczny?
Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

hdd pisze:
> [...]
> cienszym materacem gabkowym czy lateksowym.
> Warto doplacic, nie wiem nie zacznie skrzypiec po pewnym czasie?;)

ja wymienilem, bo okazalo sie, ze do mojego materaca (estrella lux) aby
wziac pod uwage reklamacje, musi byc stelaz elastyczny (podobno tylko z
takim powinno sie uzywac tego materaca)
natomaist specjalnej roznicy miedzy elastycznym a zwyklymi deskami nie
odczuwam

Sierp

3. Data: 2009-06-25 04:43:01

Od: hdd <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Cze, 23:54, Sierp <s...@n...netgrr> wrote:

> ja wymienilem, bo okazalo sie, ze do mojego materaca (estrella lux) aby

Zamierzam wziac materac texel, ale to glownie dlatego ze do niego
moglem
sie przymierzyc w sklepie i byl ok;) waze 84kg
Firma ta sama to moze porownywales np. texela z ta estrella - czemu ja
zakupiles?;)

> wziac pod uwage reklamacje, musi byc stelaz elastyczny (podobno tylko z
> takim powinno sie uzywac tego materaca)

ciekawe dlaczego, bo jakby sie tak zastanowic to te sprezyny punktowe
traca stabilne miejsce podparcia

> natomaist specjalnej roznicy miedzy elastycznym a zwyklymi deskami nie
> odczuwam

tak myslalem, dzieki za info

4. Data: 2009-06-25 07:29:06

Od: "Cezar" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "hdd" <h...@g...com> napisal w wiadomosci
f.googlegroups.com...
> [...]
Ostatnio tez zakupilem Estrelle Lux i dokupilem wlasnie taki stelaz.Z tym ze
kupilem na lózko 160x200 dwa stelaze po 80 cm zeby pracowaly nie zaleznie.Co
do skrzypienia to nie powinno bo listwy siedza w gumach i nie maja styku z
drewnem. Materac oceniam na 6+ a waze 90 kg. w starym stelazu mialem listwy
które byly ulozone za rzadko wiec i tak musialem cos dolozyc wiec
zdecydowalem sie na zakup wlasnie takiego stelaza

Cezar

5. Data: 2009-06-25 09:28:24

Od: hdd <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

f32g2000vbf.googlegroups.com...> On 24 Cze, 23:54, Sierp <s...@n...netgrr>
wrote:

> [...]
> które byly ulozone za rzadko wiec i tak musialem cos dolozyc wiec
> zdecydowalem sie na zakup wlasnie takiego stelaza

Na 6+ w skali szkolnej? ;) A w jakim pokrowcu?

A co do skrzypienia to drewno chyba nie tylko przy kontakcie z innym
moze skrzypiec,
ale tez samo z siebie podczas zginania/pracy - mam racje czy sie myle?

6. Data: 2009-06-25 18:02:30

Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

Cezar pisze:
> [...]
> do skrzypienia to nie powinno bo listwy siedza w gumach i nie maja styku z
> drewnem. Materac oceniam na 6+ a waze 90 kg.

a jednostrefowy czy 7-o strefowy?
ja na poczatku kupilem 7-o, ale na szczecie po wielu bojach udalo mi sie
wymienic

Sierp

7. Data: 2009-06-25 19:06:36

Od: hdd <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Cze, 20:02, Sierp <s...@n...netgrr> wrote:

> a jednostrefowy czy 7-o strefowy?
> ja na poczatku kupilem 7-o, ale na szczecie po wielu bojach udalo mi sie
> wymienic

wow, a czemu 7o nie odpowiadal - niby lepszy itd.?

8. Data: 2009-06-25 19:23:47

Od: "Cezar" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "hdd" <h...@g...com> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...
> [...]
zakupilem 7 strefowy z gabka lateksowa z pokrowcem Loyacell ten ze srebrna
nitka.

Cezar

9. Data: 2009-06-25 20:53:16

Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

hdd pisze:

> wow, a czemu 7o nie odpowiadal - niby lepszy itd.?

juz kiedys pisalem na grupie - nie bylem w stanie na nim spac
w sumie na logike - 7-o strefowy jest przeznaczony na konkretny zakres
wzrostów, ale ani mnie, ani dziewczynie nie odpowiadal rozklad (mimo
raczej przecietnego wzrostu) - klatka byla jakos nienaturalnie
podniesiona do gory, plecy bolaly mnie po nocy jak diabli...

Sierp

Mokra ściana
smród z pralki
Narzedzia na dzialke