do pusi pytanko i prośba

1. Data: 2004-05-19 08:00:32

Temat: do pusi pytanko i prośba
Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj :)
Piszę to bo coś mi poczta wraca. Mam pytanko i prośbę. Czy możesz podesłać
mi prawy górny róg scheamtu (brakuje mi) drzewka cytrynowego, które dałaś na
meilo? A pytanko... chciałam z twojej stronki (na 7ru) sciągnąć dla znajomej
schemat Scarlet ale pojawiają się puste okienka przy powiększeniu (otwarciu
każdej części w osobnym oknie), jak powinnam zrobić by móc to sciągnąć.
Pozdrawiam
Elen z zalanego słonkiem Wrocławia

1. Data: 2004-05-19 17:21:26

Temat: Odp: do pusi pytanko i prośba
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Scarletki uzupelnie w tygodniu bo z winy 7ya nie wpisaly sie na stronke a
drzewko podreptalo na priv
Pozdrawiam
Pusia

wzornik ariadny