do zobaczenia

1. Data: 2003-01-21 12:32:05

Temat: do zobaczenia
Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczynki, jade jutro na 3 tygodnie do sanatorium do Szczawna Zdroju
k. Walbrzycha. Zabieram ze soba pol walizki kordonkow i szydelek ;-))))
Do zobaczenia po 12 lutego
caluski
Grazyna :-))))))))))

1. Data: 2003-01-21 12:35:46

Temat: Re: do zobaczenia
Od: "Monika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grazyna" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
[...]

Miłego wypoczynku...Jak ja Ci zazdroszczę..
Pozdrawiam już nie kichająco
Monika z Poznania

1. Data: 2003-01-21 13:17:07

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grazyna" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Dziewczynki, jade jutro na 3 tygodnie do sanatorium do Szczawna Zdroju
> k. Walbrzycha. Zabieram ze soba pol walizki kordonkow i szydelek ;-))))

Wypoczywaj i zdrowiej

Elzbieta

1. Data: 2003-01-21 13:53:55

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 Jan 2003 13:32:05 +0100, grazyna <m...@g...pl>
wrote:

>Dziewczynki, jade jutro na 3 tygodnie do sanatorium do Szczawna Zdroju
>k. Walbrzycha. Zabieram ze soba pol walizki kordonkow i szydelek ;-))))
> [...]

baw sie DOBRZE, hahahahahahaha

Tfa juz steskoniona Rzzona
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-21 15:27:50

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

grazyna wrote:

> Dziewczynki, jade jutro na 3 tygodnie do sanatorium do Szczawna Zdroju
> k. Walbrzycha. Zabieram ze soba pol walizki kordonkow i szydelek ;-))))
> [...]

Udanego robótkowo wypoczynku i dobrej pogody

Agatek

1. Data: 2003-01-21 21:58:03

Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agatek <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@o...pl...

> Udanego robótkowo wypoczynku i dobrej pogody
Zycze tego samego, zdroweczka oraz jak najmniejszej tesknotki za kotkami -
dla mnie to najgorsze, bo z ludzmi to chocby z drugiej czesci swiata mozna
pogadac przez telefon, a z kotkiem nic...

pozdroweczka
Ilona

1. Data: 2003-01-22 17:35:36

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>Dziewczynki, jade jutro na 3 tygodnie do sanatorium do Szczawna Zdroju
>k. Walbrzycha. Zabieram ze soba pol walizki kordonkow i szydelek ;-))))

No to wypoczywaj i wracaj do nas. Magda też się kuruje (choć
intensywniej - załapała zap. płuc i w dodatku komputer jej poszedł z
dymkiem). Jak wrócisz a ona się wykuruje - spotkanko frywolitkowe już
prawie umówione :-)))
Eulalka
ps. Pozdrowienia od Magdy S.

1. Data: 2003-01-22 18:26:44

Od: "Ewa20" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdrowia i dostępu do internetu może małe sprawozdanko ???

1. Data: 2003-01-24 18:24:15

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 Jan 2003 19:26:44 +0100, "Ewa20" <k...@o...pl> wrote:

>Zdrowia i dostępu do internetu może małe sprawozdanko ???

Będzie jak już się wszystkie umówimy. W sumie warto się spotkać - nie
widziałyśmy się w większym gronie od lata :-(
Eulalka

pcstitch-prośba o pomoc
aniolki Skrzacika
Z przeprosinami