dobranocka ( dla poprawnych politycznie ) ?

1. Data: 2021-02-08 05:06:13

Temat: dobranocka ( dla poprawnych politycznie ) ?
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

nasz chirurg uczy co może (o: czyli wszystkiego :o)
naszą parkę ( argentyjsko - japońską ) nastolatków
będą gotowi do żeglugi ( gdy skończę odnawiać
udoskonalać im ketch ) w tym roku , zaczynają
(o: swój ród - clan - itd :o) nasze owoce ,Piękna
nieprzemakalnego - niezależnego od waszego :

Rosja wyrzuca 3 europejskich dyplomatów (Szwecji, Polski i Niemiec),
którzy brali udział w ostatnich dniach w demonstracjach ( popierających Nawalnego )
zakazanych, ponieważ nie zostały zgłoszone ( tak jak to się robi wszędzie na
świecie)
dlaczego w Anglii nie protestują gdy Brytyjski wymiar sprawiedliwości
odmawia wolności Julianowi Assange'owi ?

Unią Europejską do Unii Lockdown
https://www.mondialisation.ca/de-lunion-europeenne-a
-lunion-de-lenfermement/5653113

(o; 7 etap ? ;o)

Szwecja i Dania
wprowadzają paszporty szczepionek

https://bit.ly/2N8QiNS

https://bit.ly/3js2jKq

http://www.observateurcontinental.fr/?module=news&ac
tion=view&id=2415

bo chyba nie ósmy (o; etap ;o) ?
http://genocidewatch.net/genocide-2/8-stages-of-geno
cide/

SVP : Don't Worry Be Happy ( Bobby McFerrin )
https://youtu.be/d-diB65scQU
What A Wonderful World ( Louis Armstrong )
https://youtu.be/VqhCQZaH4Vs

alleluja !
w Europie
( już wkrótce )
możliwość pracy
za miskę karaluchów :

Masz ochotę na burgera z robakami? Szwajcarski supermarket sprzedaje żywność zrobioną
z owadów
Fancy a bug burger? A Swiss supermarket is selling food made from insects

https://bit.ly/2LzIm8g

https://www.weforum.org/agenda/2017/08/fancy-a-bug-b
urger-a-swiss-supermarket-is-selling-food-made-from-
insects

Owady: tajna broń w oszczędzaniu żywności?
Insects: the secret weapon to saving food waste?

https://bit.ly/36PhLLy

https://www.weforum.org/agenda/2016/01/insects-the-s
ecret-weapon-to-saving-food-waste

Psycholog wyjaśnia, dlaczego jedzenie jest obrzydliwe - i dlaczego ma to znaczenie
A psychologist explains why we find some food disgusting - and why it matters

https://bit.ly/2N5rF4Y

https://www.weforum.org/agenda/2019/09/why-disgusted
-eating-insects-gnarly-fruit-vegetables/

I'm NOT eating bugs.
https://youtu.be/TjsPpRZVrzQ

Niech jedzą chwasty
https://moonbattery.com/let-them-eat-weeds/

itd

https://sott.net/fr36534

moja zaKochana się niecierpliwi , bo
jeszcze sprawdzam ( od ) Gordona
listę wyposażenia , porównuję
z moją ( co nam wysyła
kanadyjskim cargo
lotnicze , go - nas
nic nie kosztują
więc przesadza
zwykle ) się
zgadza + nowości
do przeTestowania ( dla firm
też za darmo itp , itd ) STOP
już mam ściągniętą epocztę
czas wykochać zaKochaną .

2. Data: 2021-02-08 10:35:04

Temat: Re: dobranocka ( dla poprawnych politycznie ) ?
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

From: u2

> w Azji już dawno się tym zajadacie:))))))))))

mi sie zdaje że : ty
nie będziesz się śmiać ostatni
bo wiem że to niemożliwe
(o; dla takich jak ty ;o)
przeczytać uważnie !
( ze zrozumieniem
szczególnie ) co tzw
* drobnym druczkiem *
w Agenda 21 :
Europa się trzyma
kalendarza ( Big Reset )
nie będziesz miał wyboru
zostaną wam karaluchy itp
hodowle ( na trupach ? )
i obsrane * trawniki *

z pieśnią na ustach
w świetlaną przyszłość
https://youtu.be/de437CYNdN8
Dobranocka [#18] Budowa [PL/ENG]
https://www.voltairenet.org/article206324.html
L'enjeu caché de la restauration de Notre-Dame

a tu globalnej * budowy * Agenda 21 fragment
(o; przeTłumaczony dla jednowymiarowych ;o)
* tłumaczony * google'm też na próżno ?

https://globalpossibilities.org/112091-2/

,,Kompleksowy plan działań,
które mają być podjęte globalnie,
na szczeblu krajowym i lokalnym
przez organizacje należące do systemu Narodów Zjednoczonych,
rząd i główne grupy, we wszystkich obszarach,
w których ludzie mają wpływ na środowisko".

Chociaż język użyty w oryginalnym 70-stronicowym raporcie
opublikowanym przez ONZ w Agendzie 21 jest niejasny i otwarty na interpretację,
a także wiarygodne zaprzeczenie, intencje w niektórych sekcjach są jasne.
Depopulacja w celu zmniejszenia wpływu na środowisko
i zatrzymania przeludnienia prowadzącego do niestabilności.

wyludnienie na ogromną skalę w krótkim czasie
Aby osiągnąć tak wielką skalę wyludnienia w stosunkowo krótkim terminie,
podjęte działania musiałyby być drastyczne.
globalna epidemia, albo jakiś rodzaj powszechnego głodu

tu jest oryginał Agenda 21 w całości :

https://www.un.org/esa/sustdev/natlinfo/natlinfo.htm

OHANNESBURG SUMMIT 2002
National Implementation of Agenda 21:
A Summary

https://www.un.org/esa/agenda21/natlinfo/wssd/summar
ypublication.pdf

PODZIĘKOWANIE
Materiał wykorzystany w Krajowym wdrażaniu Agendy 21: podsumowanie jest oparty na
informacje zawarte w sprawozdaniach krajowych przedkładanych Komisji od 1994 r. przez
rządy
w sprawie zrównoważonego rozwoju. Sekretariat pragnie podziękować 130 krajom, które
do tej pory złożyły sprawozdania krajowe.

Specjalne podziękowania kierujemy również do krajowych punktów kontaktowych, które
grały
ważną rolę przez lata w koordynowaniu przygotowywania i składania tych raportów.
Sekretariat jest bardzo wdzięczny wszystkim doktorantom, którzy brali w nim udział
przez lata
w naszej pracy za pośrednictwem Programu Praktyk ONZ i wolontariuszy ONZ.
Ich pomoc w identyfikowaniu i analizowaniu informacji zawartych w sprawozdaniach
krajowych, które mają zostać uwzględnione
w bieżącym raporcie, który wymagał ogromnej koncentracji, cierpliwości i dokładności
bez ich pomocy przygotowanie tego podsumowania nie byłoby możliwe

itd .

Ten oryginalny artykuł
został po raz pierwszy opublikowany w numerze 4
The Sovereign Independent w czerwcu 2011 r.
Pani na powyższym obrazku była na tyle sprytna,
że zachowała oryginalną drukowaną gazetę.

Depopulacja poprzez przymusowe szczepienia:

https://theirishsentinel.com/2020/08/10/depopulation
-through-forced-vaccination-the-zero-carbon-solution
/

Prawdziwym powodem szczepień, oprócz ogromnych zysków producentów, jest zapewnienie,
że zachorujesz przez całe życie, nie tylko po to,

aby wzbogacić te same korporacje, które spowodowały chorobę, ale aby zapewnić, że
wielu, jeśli nie wszyscy z was umrzyj, zanim otrzymasz

emeryturę i gdy nie będziesz już dłużej przydatny dla społeczeństwa. Dlatego chcą,
żebyś w późniejszym życiu przeszedł na emeryturę i

przez terroryzm ekonomiczny zmuszają cię do dłuższej pracy bez względu na wiek i stan
zdrowia. Dosłownie chcą cię zapracować na

śmierć. Jeśli nie będziesz pracować, zostaniesz uznany za ciężar dla społeczeństwa,
koszt finansowy, który społeczeństwo musi ponieść, a

zatem zostaniesz napiętnowany jako ,,bezużyteczny zjadacz"; konsument zasobów
potrzebnych reszcie społeczeństwa. Kiedy Big Pharma

nie będzie już mógł czerpać korzyści z choroby, którą ci wywołali, zostaniesz skazany
na śmierć.

Jest to program wyludnienia promowany przez Wydział Ludności ONZ w ramach
Departamentu Spraw Gospodarczych i Społecznych.

Wystarczy spojrzeć na Afrykę, naród, który według ONZ może wyżywić świat. Dlaczego
więc miliony w Afryce umierają z głodu na tym

kontynencie? Tak ma być, ludzie.

itd -------------------------------------------

koniec przerwy ( śniedaniowej )
i EOT w tym temacie .

3. Data: 2021-02-08 18:07:57

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

From: u2

> tobie się zdaje:))))))))))))

że : tu i teraz jest
wszędzie jednocześnie
to PocząteKonieCiągłości :
Lucy (2014) - Time Is Unity (HD)
https://youtu.be/EyIqUk3CmiY?t=180

adwokatom opiekującymi się firmami
które sponsorują nasze * arki noego *
nikt nie płaci bo im ( podobnie ) się zdaje
Właściciele tych ( znanych ) firm powierzają
nam skarby ich dzieci (o; zMartwychWstają ;o)
jak pestki z gnijących owoców wydłubujemy
sens istnienia ( też adwokatów tych firm )
jasno * widzą * się , przepoczwarzanie
Nieuniknionego w Niemożliwe tu
pełne ( nowych ) możliwości :

https://youtu.be/r4WdR9JKAXc
Jean Michel Jarre Metamorphoses
https://youtu.be/Hv8UeCPHY5Q

nie odkrywania lecz sTworzenia się świata

Education (Formerly Revolution, Revolutions)
- Water For Life (HQ) - Jean Michel Jarre
https://youtu.be/avAEnZIukRY

a dla ciebie ? jest tylko jedno WYJŚCIE :
wiara [o; że raz ( nigdy ) nie wytrzeźwiejesz ? ;o]

Jean-Michel Jarre, Edward Snowden - Exit
https://youtu.be/YNESMafb5ZI

koniec przerwy obiadowej i
( z tydzień ) nie będzie mi tu
po drodze , do przekomarzań

4. Data: 2021-02-09 02:02:39

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

From: Gwałciciel moralności werbalnej

> Dla mnie jutowe rympałki są powiedzmy takie średnie,
> dla juta moje szarpidruty są nudne.
> Musisz być pan trochę lewakiem, więcej tolerancji.

(o: nic nie muszę :o) to jak z muzyką itp
jest OK albo nie , bez względu na gatunek , styl

zamknięte słuchawki deformują ci dźwięk
( bardziej niż izolują od otoczenia )
sprawdź w jakimś dobrym sklepie
na youtube trudniej , o jakość
ty szukasz w klasyce ?

Audiophile heaven- HQ- Lossless- High fidelity music

https://youtu.be/iWT3nDNwGV4

https://youtu.be/Fvqvh6vluQU

https://youtu.be/1mv4a1PIt9g

https://youtu.be/qHEj7sRFkVE

https://youtu.be/onIvD6JRqKQ

https://youtu.be/5bHADAZNJm8

https://youtu.be/iVdNYMM7Vis

https://youtu.be/so2u_c9j-4o

Audiophile master test disk 1- Audiophile heaven
- HQ- Lossless- High fidelity music
https://youtu.be/Yj4xXYsUw-o

Audiophile master test disk 2- Audiophile heaven
- HQ- Lossless- High fidelity music
https://youtu.be/vqv6aDbQGII

Audiophile master test disk 1- Audiophile heaven
- HQ- Lossless- High fidelity music
https://youtu.be/Yj4xXYsUw-o

Audiophilia master CD 2- Audiophile heaven-
HQ- Losless- High fidelity music
https://youtu.be/pXpvXicdjwk

https://youtu.be/-XFuZnscHzU

no i : dobre słuchawki
potrzebują niezaleźne źródło :

https://www.thetechlounge.com/best-dac/

https://www.themasterswitch.com/best-dacs

https://www.audiophileon.com/news/best-dac

(o; to prawie religia , ale . . . ;o)
poza youtube , można się dosłuchać różnicy
szczególnie podczas pracy ( w nocy , gdy rysuję )
w dzień ( przy rekonstrukcji jachtu ) każdy gest
też udoskonalam (o; rodzaj ??? bez końca ;o)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Kata
czasem z * przeciwnikiem *
czytaj partnerem
(o; wojenny taniec ;o) np :