-`@'- dobro = zło (*

11. Data: 2006-12-17 21:11:26

Temat: Re: -`@'- dobro = zło (*
Od: "... muu ..." <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17 Dec 2006 10:04:31 -0800, Hanka napisał(a):

> Nawet dziwna i trollersko-spamerska
> dyskusja może kogoś czegoś nauczyć :)

No ja sie tu sporo nauczyłem,
aż mam od tego zawroty głowy :o)
i niezłego kaca moralnego...

> Musaka
> Niektórzy twierdzą, że jej ojczyzną jest Turcja.

> Muu-saka - Ty też jesteś Turkiem?
> To by tłumaczyło bliskość pustyni...

No nie wiem...
Saka to SCYTOWIE, właśnie o nich ostatnio czytam
i że byli kiedyś pod Warszawą, a nawet w Bydgoszy :o)

Posłuchaj, co tu piszą:

"Grecy nazywali ich Scytami (Herodot), natomiast Persowie,
według słów tegoż historyk, a mówili o nich Saka(Sakowie,
bo pili sake - he, he. Nie ma co sie śmiac, czytaj dalej,
siostra)... Pomiedzy Sakami Persowie wyróżniali wiele
plemion. Byli wśród nich Saka Haumwarka 'Pijący homę'
( to taki napój odużajacy, i jeszcze do tego w a r k a,
rób co chcesz, to nie może być przypadek :o)I w ogóle
wiele tu powiązań z nami, przeciekawa historia,
a ja wyobraź sobie historii nienawidziłem
w szkole...

A teraz właśnie tym się zajmę, zamiast
się sprzeczać z braćmi oraz siostrami
i wywoływać w nich demony, by je
przepytywać z prawdy :o) czym zdaje
się nie były zachwycone...

Sie nie dziwię, szkoda że wcześniej tego
nie pojąłem, że ludzie niczemu nie są winni...
i nie powinienem nikogo maltretować...,
jeśli sam nie chce, a przecież to masochizm
dla wierzacego... tAK, ja jestem masochistą
duchowym, ale nie rozumiałem, że nie wszyscy
sa tacy jak ja, choć tyle miałem na to
bezpośrednich dowodów...

No dobra, koniec tego biadolenia,
na jaką karę sobie zasłużyłem, poniosę
dzielnie, a potem w o l n o ś ć !
Pani Historia czeka... z tymi
swoimi wszystkimi tajemnicami :o)

> Hanka
> :)

... muu ...
-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
sake

12. Data: 2006-12-17 22:16:56

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie oszukuj sie Gllzdo: nie jestes moim bratem. :)

Nie jestes takze bratem dla moich braci i siostr, wobec ktorych
bezrozumnie zafujesz tym okresleniem.

No niestety, ale nawet gdybys nie wiem ile wychlal, albo nie
wiem ile razy nazwal kogos kto ci to ~uswiadomi "malpa",
czy cokolwek bys zrobil czy wymyslil, to niczego tu to nie zmieni.

Po prostu bez wzgledu na wszystko pozostajesz niezmiennie
notabene wyjatkowo tepa malpa z rownie wyjatkowo niezdrowo
rozwydrzonymi ambicjami, zas blizszy prawdy byllbys gdybys
zamiast tych, ktorym w istotny sposob nie dorastasz do piet,
nazwal swoimi bracmi i siostrami szympansy, goryle, orangutany
czy tez... pawiany. ;)

Tak to w pewnym skrocie wyglada, Durniu.

--
Czarek

13. Data: 2006-12-17 22:21:04

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A tłum skanduje - dojdziesz ! dojdziesz ! ... :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

14. Data: 2006-12-17 22:41:27

Od: "... muu ..." <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Dec 2006 23:16:56 +0100, cbnet napisał(a):

> [...]
> nazwal swoimi bracmi i siostrami szympansy, goryle, orangutany
> czy tez... pawiany. ;)
>
> Tak to w pewnym skrocie wyglada, Durniu.

Hmm..., no to mam jeszcze taki cytat,
może to Cię lepiej do mnie usposobi, brat:

" Ziemia i niebo połączyły się w akcie seksualnym
i powstały z tego dwie boskie pary. Wraz z pojawieniem
się tych bóstw rozpoczął się stopniowy proces, w którego
rezultacie świat zapełnił się bóstwami, ludźmi
i zwierzętami".

ACHTUNG ! WNIMANIE ! UWAGA !

"Istotną rolę odegrał tu bóg GARNCARSTWA (!) Chnum,
który uformował każdy embrion na swym kole... "

Brat, czy To Ci czasem czegoś nie przypomina ?
z aktu stworzenia ? Na tylelat przed Mojżeszem...
A trzeba Ci wiedzieć, że na wyspie Elefantynie
od zawsze specjalnie czczono tego właśnie
Boga Garncarza Chnuma, a żeby było zabawniej
to na tej wyspie od wielu wieków p.n.e przebywali
Żydzi i to wielu Żydów, bo tam była ich cała kolonia...
Czy karna to nie wiem..., ale zdaje się z rozkazu
Persów, czyli okazja do kolejnych zapożyczeń...

Krótko mówiąc na Elefantynie przebywał,
a może się tam nawet urodził ktoś bardzo,
bardzo zdolny...

Oszustwa żydowskiego króla i jego
zmowa z żydowskimi kapłanami też
wyjdą kiedyś na jaw..., o ile
istnieje na niebie Sprawiedliwość,
ale wtedy marny nasz los...,
tj. los wierzących...

Pewnie nie uwierzysz, ale
nie jestem za ujawnianianiem prawdy...
Nie będę występował przeciwko niej,
ale też nie będę propwokował
c h a o s u...

... muu ...
-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
saka

Ps. A co do tego "pawiana", jak mnie
zechciałeś pieszczotliwie nazwać-osądzić,
to mam taki cytat:

"W swych kompetencjach sadowniczych bóg-słońce
był wspierany przez załogę słonecznej b a r k i,
Pomagała mu z pewnością bogini Maat, a także...

ACHTUNG ! WNIMANIE ! UWAGA !

cztery p a w i a n y , ktore zajmowały
miejsce na daziobie łodzi." :o)

15. Data: 2006-12-17 22:49:53

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

... muu ... napisał :

> cztery p a w i a n y , ktore zajmowały
> miejsce na dziobie łodzi." :o)

...a wszystkie cztery przecudnej urody :)
...a każden jeden piękniejszy od .

Na pięć minut nie można Was samych zostawić,
bo zaraz jakiś dym...
Ale, cóż, nie ma ludzi niezastąpionych,
wczoraj dostałeś zrypy ode mnie, dzisiaj
cbnet przejął pałeczkę - mogę więc wracać
do pracy ?
( na rano ma być gotowe! jak??? )

16. Data: 2006-12-17 23:08:24

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka:
> ... dzisiaj cbnet przejął pałeczkę

Przesada. :)
Za stary juz jestem, aby uprawiac ~namietnie...
"sikanie pod wiatr". ;)

--
Czarek

17. Data: 2006-12-17 23:26:48

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał :

> Hanka:
>
> Przesada. :)
> Za stary juz jestem, aby uprawiac ~namietnie...
> "sikanie pod wiatr". ;)

Zaraz stary, gdyby tak sprawdzić nasze
metryki, to o-ho-ho, że zacytuję Świętego
Od Prezentów, same małolaty :)
Sam widziałeś, że Wieloimienny dał mi
wczoraj 12 lat :)
( tylko o mnożniku zapomniał,he he ;)))

Hanka

18. Data: 2006-12-17 23:32:40

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

... muu ... napisał :

> No ja sie tu sporo nauczyłem,
> aż mam od tego zawroty głowy :o)
> i niezłego kaca moralnego...

> -`@'-
>
> <oo>___ .~*
> ( _ ) .__)

Gdzie jesteś??

19. Data: 2006-12-17 23:48:14

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka napisał(a):

> Zaraz stary, gdyby tak sprawdzić nasze
> metryki, to o-ho-ho, że zacytuję Świętego
> [...]

A cóż to jest? 12 x 2 raptem 24. :)) Dzieci moje drogie ;))

Pozdrawiam,
Maja

20. Data: 2006-12-17 23:54:47

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
ps.com...

>Sam widziałeś, że Wieloimienny dał mi
>wczoraj 12 lat :)
>( tylko o mnożniku zapomniał,he he ;)))

No tak, bo ty przeciez stara pizda jestes.
--

Bluzgacz
GG:5015

Sen z przyszlosci, kiedy to nastapi