dobry chirurg dzieciecy w rzeszowie??

1. Data: 2005-03-18 10:04:38

Temat: dobry chirurg dzieciecy w rzeszowie??
Od: mantodeus <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cze

jak w temacie. zna ktos takiego?

p.s. polecano mi dr Kądziela i dr Nowaka - zna ktos?

p.s2. potrzebny do podciecia wedzidelka podjezykowego

TIA

2. Data: 2005-03-18 17:52:38

Temat: Re: dobry chirurg dzieciecy w rzeszowie??
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak w temacie. zna ktos takiego?
>
> p.s. polecano mi dr Kądziela i dr Nowaka - zna ktos?
>
> p.s2. potrzebny do podciecia wedzidelka podjezykowego
>
> TIA

zdecydowanie dr Piotr Nowak - prywatnie przyjmuje na placu Wolnosci
casus

3. Data: 2005-03-24 14:18:22

Od: <l...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam dr. Kądziela
znam syna :)

dyskopatia - metoda IDET - gdzie w Polsce?
LEKI by ksRobak
kilka objawów - dla lekarzy c.d.
honorowy dawca . . .
Poduszka z kulkami