dobrze czy źle (troche dlugie)

1. Data: 2003-08-30 11:24:04

Temat: dobrze czy źle (troche dlugie)
Od: "gab----a" <z...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani, znowy mam do Was pytanko, ale na poczatek przypomnę w czym rzecz.
Stosowałam kiedyś DO, schudlam jak chcialam. potem nie trzymałam sciśle
diety ale bylo OK. Zachorowałam ponad pól roku bralam silne (kilka na raz)
antybiotyki. Przytyłam i teraz chce pozbyć się balastu. Nie moglam
"zaskoczyć" ponownie na DO - poradziliscie mi MM. Od ok. 1,5 tygodnia
staram sie stosować do zaleceń. I... Jak w każdej nowości, moze popełniam
błedy, sprawdzam wszystkie parametry tj. ilość białka, tłuszczu,
węglowodanow w porcjach jedzonych i na koniec dnia. Policzyłam nawet
kalorie, mimo że na to nie powinno sie zwracac uwagi. Acha ważę 84kg przy
171 cm.- latwo zauważyć ze za wiele. Co wynikło:
1. Nie jestem w stanie jeść tyle białka ile zaleca MM 1g na 1kg wagi - czuję
się zapchana
2. Nie jadam chleba, ziemniakow, makaronow, ryżu itp węglowodanow, ale w
calodobowym podsumowaniu wychodzi mi ich tyle samo g co białka. Najwiecej
jest ich (w jednorazowej dawce) z 1 szt. jabłka wiecej nie jem na dzień,
pomidorów (kilka szt. zawsze samodzielnie jedzone, bez dodatków) i jogurty
naturalne - z op. 400ml wypijanego jednorazowojako jednorazowe jedzonko
3. Proporcje zjadanych w ciągu dnia B:T:W wygladaja prawie identycznie np.
1,4:1,4:1 a w gramach 61,3:60,3:41,6 lub podobnie.
4. Ilość kcal zjadanych dziennie waha się 1150-1400
Już nie wiem co mi wyszla za dieta i czy mi nie przybędzie na wadze. Jak
skomponować posilki, ale bez wydziwiania ze specjalnym gotowaniem, by miało
to moje odchudzanie przysłowiowe ręce i nogi.
Liczę na Was. Gaba

2. Data: 2003-08-31 17:57:33

Temat: Re: dobrze czy źle (troche dlugie)
Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gab----a" <z...@n...tenbit.pl> napisał w wiadomości
> 1. Nie jestem w stanie jeść tyle białka ile zaleca MM 1g na 1kg wagi -
czuję
> się zapchana

???
A czym się zapchałaś?
A jeżeli produkty wysokobiałkowe zjesz najpierw, to też będziesz zapchana?
Dzielisz białko równomiernie na wszystkie posiłki?

> [...]
> 3. Proporcje zjadanych w ciągu dnia B:T:W wygladaja prawie identycznie np.
> 1,4:1,4:1 a w gramach 61,3:60,3:41,6 lub podobnie.

Proporcje podaje się w ilości KALORII, a nie gram.

> [...]
miało
> to moje odchudzanie przysłowiowe ręce i nogi.

faq dieta www.janwer.com
zadaj konkretne pytania na grupie, nie wiem czego oczekujesz i o co
konkretnie pytasz

Strona domowa http://www.janwer.com/
Nasza sieć http://www.fredry.net/

gdzie jestescie?