doktorat

1. Data: 2003-10-06 20:34:29

Temat: doktorat
Od: "Janka" <janka@_usun_inetia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

chciałabym zrobić doktorat z psychologii ale zupełnie nie wiem jak do tematu
podejść.
Pls o sugestie...

pozdrawiam,

Jana

1. Data: 2003-10-07 08:19:54

Temat: Re: doktorat
Od: "kohol" <k...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chciałabym zrobić doktorat z psychologii ale zupełnie nie wiem jak do tematu
> podejść.
> Pls o sugestie...

Ale do jakiego tematu?

kohol

1. Data: 2003-10-07 19:10:49

Od: "Janka" <janka@_usun_inetia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomysłów mam kilka, min. mobbing..
a dodam, że jestem po studiach ekonomicznych,

pozdr.

Jana

1. Data: 2003-10-07 21:10:33

Od: tdrk <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 7 Oct 2003 21:10:49 +0200, Janka wrote:

> Pomysłów mam kilka, min. mobbing..
> a dodam, że jestem po studiach ekonomicznych,

Litosci!!! Tylko nie mobbing i agresja! Co druga osobna chce o tym pisac.

A tak wogole to witam grupe po dlugiej nieobecnosci.

--
Pozdrawiam, tdrk

Piszac do mnie skasuj 'NO' i 'SPAM' z adresu

1. Data: 2003-10-07 23:27:01

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janka napisał:

> Pomysłów mam kilka, min. mobbing..
> a dodam, że jestem po studiach ekonomicznych,

Jeeeeezzzzzuuuuuu! Będzie następna "jedyna" [w Polsce] specjalistka od
mobbingu - poprzednia ze Szczecina nawet już ma własny instytut [ale nie
wiem czy na uczelni, czy jako DG]. Jak tak dalej pójdzie, to krzywo w
pracy usmiechnąć sie nie będzie można, albo co nie daj Boże, krzywo
spojrzeć, bo ktoś się poczuje mobbingowany. ;)

Flyer
ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

1. Data: 2003-10-08 15:14:16

Od: Loonie <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W pewien jesienno-wietrzny dzionek nieśmiały kotek Janka zaplumkał w
<blsjmo$cj2$1@nemesis.news.tpi.pl> tak oto:

> chciałabym zrobić doktorat z psychologii ale zupełnie nie wiem jak do tematu
> podejść.
> Pls o sugestie...

Technicznie jak rozumiem? W przybliżeniu wszystko: W Polsce po pierwsze
musisz być magistrem (najlepiej psychologii), później musisz być asystentem
na jakieś uczelni z psychologią w temacie, co formalnie załatwia się przez
złożenie podania, CV, rekomendacji itp. jakoś mniej więcej od maja, czarwca
do września. Potem uczysz studentów i piszesz prace profesorom i doktorom
przez 2-4 lat i znajdujesz dobrą duszę profesorską, która się zgadza być
kimśtamkimś tam odpowiedzialnym za twoją pracę doktorską. Temat w
międzyczasie się sam znajduje, albo ustala ci profesor. Potem piszesz od 2
do 4 lat i zdajesz egzamin. Potem masz 800 zł pensji więcej.

--
Pozdrowienia,
Loonie

1. Data: 2003-10-08 16:12:33

Od: "carin" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Loonie <l...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> Pozdrowienia,
> Loonie
> Wbrew wielu pozorom potrafię się świetnie wysławiać się.

O ile się orientuję etat na uczelni nie jest warunkiem koniecznym i jedyną
drogą uzyskania tytułu doktora. Przewód doktorski można otworzyć na dowolnej
uczelni w kraju, ale dokładnie jakie trzeba spełnić warunki żeby to zrobić,
tego niestety już nie potrafię powiedzieć. Wiem jedynie że wymagana jest
jakaś ilość publikacji naukowych, mogą to być nawet krótkie artykuły, ale też
nie orientuję się ile. A tak a propos- nie lepiej zapytac na uczelni,
najlepiej swojego promotora,on chyba będzie wiedział? (hehe)

1. Data: 2003-10-09 18:20:46

Od: "Janka" <janka@_usun_inetia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję za uwagi i sugestie...zrezygnuję z mobbingu bo mnie
zakrzyczycie;-)))
A mój promotor to specjalista od...ekonomii więc raczej nie powie mi nic
ważnego nt. psychologii ale mimo wszystko bardzo dziękuję...
A pracę, za więcej niż 800,-zet już mam;-)0)
pozdrawiam gorąco,

Jana

1. Data: 2003-10-09 18:47:13

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janka" <janka@_usun_inetia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
nic
> ważnego nt. psychologii ale mimo wszystko bardzo dziękuję...
> A pracę, za więcej niż 800,-zet już mam;-)0)

Upada kultura pisania poważnych prac za poważne pieniądze... ech... co
sa świat ;-(

Pzdr
Paweł

1. Data: 2003-10-09 19:00:01

Od: "Janka" <janka@_usun_inetia.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale ale...mówię o pracy zawodowej a nie tej, którą chcę napisać...

pozdr.

Wzajemny szacunek a zycie..... (dlugie...)
witamm
Jak się pogodzić z kimś, kto nie chce wybaczyć?
Trąba w pućku cz.1 . było Trąby w Pućkach cz. 1 i cz. 2
świeża żona