domowa maseczka na wlosy

1. Data: 2004-03-27 12:26:31

Temat: domowa maseczka na wlosy
Od: "m" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dermatolog polecil mi zrobic na skore glowy maseczke domowym sposobem-zmieszac
surowe jajko z
olejkiem rycynowym i wmasowac w skore glowy zaraz po umyciu. Owinac wlosy folia do
zywnosci i
recznikiem, trzymac to przez 2-3 godziny i... wlasnie tego nie wiem, czy tylko
splukac dokladnie
woda, czy moze jeszcze raz umyc szamponem? Jesli ktos zna odpowiedz, prosze
napiszcie, wlasnie mija
druga godzina :)dzieki

_ ___
Magdalena 'Sucha' Suchan #_~`--'__ `==-,
e-mail:e...@o...pl \.\. `#.,//
Tel.606 992 910 ,_\_\ ## #\
Gadu-Gadu:4430487 `__.__ `####\
DS-1 pok.302B ~~\ ,###'~

1. Data: 2004-03-27 15:32:47

Temat: Re: domowa maseczka na wlosy
Od: "indra" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tylko splukac dokladnie
> woda, czy moze jeszcze raz umyc szamponem?

Pewnie już zdjęłaś i stwierdziłaś, że mycie szamponem jest konieczne.
Bo inaczej ta tłusta mazia nie zlezie ;) Też tak czasem robię, a nawet
idę dalej i smaruję skóre głowy olejkiem rycynowym na całą noc.
I faktycznie - bardzo toto wzmacnia włosy.

pozdrawiam

Joanna

1. Data: 2004-03-27 16:25:24

Od: "m" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A wlasnie nie, splukalam bez problemu, to wszystko zaschlo i nie bylo tluste,
uznalam, ze skoro
to maseczka, to tylko ja splucze. A co do zostawienia samego olejku rycynowego we
wlosach na
noc...to jak z tym spisz? Tez owijasz wlosy folia? Ja nie wiem, nigdy nie probowalam,
moze napisz
cos wiecej o efektach? Moze znasz jakas metode na lsniace wlosy?Bo grube, geste i
zdrowe to ja mam
ale blyszczec nie chca :( Moze taki mam juz kolor? Dzieki za wszelka pomoc :)

1. Data: 2004-03-27 17:18:44

Od: "m" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzisz, moja maseczka nie byla mocno tlusta, na jedno jajko dalam lyzeczke
olejku i to moglo
spowodowac, ze latwo sie splukala.
Znasz jeszcze jakies fajne sposoby na polepszenie kondycji wlosow? :) Chetnie
skorzystam z
wszelkich rad.

1. Data: 2004-03-27 18:02:33

Od: "indra" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wlasnie nie, splukalam bez problemu, to wszystko zaschlo i nie bylo
tluste, uznalam, ze skoro
> to maseczka, to tylko ja splucze.

Nooo, jak bym toto zostawiła bez szamponu, to bym miała tłuste strąki...

> A co do zostawienia samego olejku rycynowego we wlosach na
> noc...to jak z tym spisz? Tez owijasz wlosy folia?

Nie, nie owijam - to jest taki efekt, jakbym miała strasznie tłuse włosy,
w strąkach, ale też wcieram olejek tylko przy samej nasadzie włosów,
a nie na całej długości... Spać się z tym da, ale nie wygląda się zbyt
ponętnie - zaraz rano zmieniam poszewkę poduszki i myję szamponem
z odrobiną odżywki (żeby się łatwiej rozczesały)

> Ja nie wiem, nigdy nie probowalam, moze napisz
> cos wiecej o efektach?

Wzmacnia. Mniej wypadają - a to bywa moim zasadniczym problemem
z włosami.

> Moze znasz jakas metode na lsniace wlosy?Bo grube, geste i zdrowe to ja
mam
> ale blyszczec nie chca :( Moze taki mam juz kolor? Dzieki za wszelka pomoc
:)

Może faktycznie taki gatunek. Bo ja mam takie azjatyckie włosy - grube,
ciemne,
proste jak druty i lśniące same z siebie. Tyle, że czasami, jak jestem w
gorszej formie
lubią wypadać :(

pozdrawiam

Joanna

1. Data: 2004-03-27 19:12:00

Od: "indra" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widzisz, moja maseczka nie byla mocno tlusta, na jedno jajko dalam
lyzeczke olejku i to moglo
> spowodowac, ze latwo sie splukala.

Hehe - moja porcja to 1/3 buteleczki olejku! Wiem dokładnie, bo 1 butelka
starcza mi nma 3 razy.

> Znasz jeszcze jakies fajne sposoby na polepszenie kondycji wlosow? :)
Chetnie skorzystam z
> wszelkich rad.

Jak na potrzeby moich włosów sprawdzają się 3 sposoby - olejek rycynowy na
noc,
za jakiś tydzień Wax na 2-3 godziny, po co drugim myciu wcieranie toniku
Radical.
I tak przez jakieś 2 miesiące - Wax i olejek naprzemiennie, a Radical stale.
Kiedy
zdarza mi się zmusić do systematyczności, to efekty są b. dobre.

zdrówka :)

Joanna

1. Data: 2004-03-27 19:22:10

Od: "m" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

O ja, a co to jest WAX i to drugie, no tonic radical? Ja nie znam takich
specyfikow. Gdzie to
dostac i ile to kosztuje?

1. Data: 2004-03-27 20:37:36

Od: "antygona" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> O ja, a co to jest WAX i to drugie, no tonic radical? Ja nie znam
takich specyfikow. Gdzie to
> dostac i ile to kosztuje?

Henna Treatmen WAX:) serdecznie polecam - taki mydlany krem jakby do
włosów:) tzn zapach ma mydlany. Kosztuje 20 zł, jest bardzo wydaje i
znacznie poprawia kondycje włosów są dwie wersje:
- do włosów blond
- do włosów ciemnych,
naprawdę polecam,

A.

1. Data: 2004-03-27 22:15:08

Od: "m" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wielkie, no ja widze, ze o wlosy mozna bardziej zadbac niz tylko myc,
suszyc naturalnie i
szczotkowac specjalna szczotka z jakiegos wlosia :) Dzieki, zabieram sie za prawdziwa
pielegnacje
swoich wlosow. Pozdrawiam i dziekuje za wszystkie porady

1. Data: 2004-03-27 22:38:12

Od: "{o_O}" <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
a ja bylambym bardzo wdzieczna jakby mi ktos podal jakis taki sposob na
lamiace sie koncowki. wiem sciac, ale co dalej jak one mi za chwile znowu
sia lamia, macie jakis pomysl na wzmocnienie ??
dzieki

co na odbarwienia skory?
goldwell
szkolenie zakładania tipsów - Kraków?