domowa maseczka na wlosy

1. Data: 2004-03-27 23:22:53

Temat: Re: domowa maseczka na wlosy
Od: Aiszka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dermatolog polecil mi zrobic na skore glowy maseczke domowym sposobem-zmieszac
surowe jajko z
> olejkiem rycynowym i wmasowac w skore glowy zaraz po umyciu.

Ja jeszcze w liceum stoswałam taka maseczkę. Dodawałam jeszcze do tego kilka kropel
biostyminy z
ampułki, ale nie jestem pewna czy ona nie jest na receptę. Maseczkę poleciła mi
znajoma farmaceutka i
akurat nie miałam żadnego problemu z dostaniem jej bez.
W sumie to sobie pomyślałam, że może wrócić do tej starej dobrej receptury.
Aha są jeszcze tacy co dodają również kilka kropel cytryny. Jak widać są różne
modyfikacje :)

A.

1. Data: 2004-03-27 23:24:15

Od: Aiszka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O ja, a co to jest WAX i to drugie, no tonic radical? Ja nie znam takich
specyfikow. Gdzie to
> dostac i ile to kosztuje?

Ja oba specyfiki kupuję w aptece pod blokiem. Muszę przyznać, że WAX daje sliczny
połysk włosów (choć
nie są tłuste). Jestem bardzo zadowolona z tej odżywki. :)

1. Data: 2004-03-27 23:27:25

Od: Aiszka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja bylambym bardzo wdzieczna jakby mi ktos podal jakis taki sposob na
> lamiace sie koncowki. wiem sciac, ale co dalej jak one mi za chwile znowu
> sia lamia, macie jakis pomysl na wzmocnienie ??
> dzieki

Niedawno polecano serum na końcówki Avonu. Była promocja to nabyłam i juz
stosuję z dwa tygodnie regularnie codziennie po umyciu głowy. Jednak odnoszę
wrażenie, że to krótkotrwałe leczenie, jak mi się zdarza myć włosy co dwa dni
to na drugi dzień widzę porozdwajane końce (przed samym zastosowaniem
specyfiku obciełam końcówki). Ja póki co nie zachwycam się tym kosmetykiem.
Trzeba szukać dalej. Również chętnie poczytam jak ktoś ma lepszy sposób :)

Pozdrawiam :))

1. Data: 2004-03-28 07:59:59

Od: "indra" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O ja, a co to jest WAX i to drugie, no tonic radical? Ja nie znam takich
specyfikow. Gdzie to
> dostac i ile to kosztuje?

Oba kupuję w sklepie zielarskm. Jak już dziewczynu powiedziały, Wax to taka maseczka
do włosów - kosztuje chyba od 12 do 29 zł - zależnie od pojemności. A Radical to
seria
wzmacniająca włosy - mają chyba szampon, na pewno ampułki, spray, no i ten tonic,
który zdecydowanie najbardziej sobie chwalę (oprócz opakowania, bo szklana butelka
jestr strasznie niepraktyczna, przelewam więc do takiej plastikowej po wodzie
utlenionej,
i wkrapiam bezpośrednio na głowę)

pozdrawiam

Joanna

1. Data: 2004-03-28 11:31:53

Od: "kragmel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "indra" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> Jak na potrzeby moich włosów sprawdzają się 3 sposoby - olejek rycynowy na
> noc,
> za jakiś tydzień Wax na 2-3 godziny, po co drugim myciu wcieranie toniku
> Radical.

a dlaczego tak długo trzymasz Wax? na opakowaniu napisali, że do 30 minut i
siedzieć w cieple. podgrzewasz to na głowie tak długo? skuteczniejsze jest?
z ciekawości pytam :)
kragmel

1. Data: 2004-03-28 17:06:57

Od: "indra" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a dlaczego tak długo trzymasz Wax? na opakowaniu napisali, że do 30 minut i
> siedzieć w cieple. podgrzewasz to na głowie tak długo? skuteczniejsze jest?

Mam wrażenie, że skuteczniejsze w przypadku moich opornych włosów.
Nie podgrzewam, ale mam na głowie:

Wax
+
folia
+
pielucha flanelowa
+
wełniana chustka (lub czapka - jak nikogo nie ma w domu ;)))

pozdrawiam

Joanna

1. Data: 2004-03-28 19:26:24

Od: "kragmel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hmm hmm to ja sobie w chwili wolnej zapodam na dłużej i porównam. dotychczas
było wax+folia+ręcznik+siedzenie w gorącej kąpieli przez pół godziny.
przyznam, że te 30 minut w parówce to mnie mocno męczyło, czapka mi do głowy
nie przyszła - spapuguję ;-)
pozdrav
k.

1. Data: 2004-03-28 21:13:13

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodawałam jeszcze do tego kilka kropel biostyminy z
> ampułki, ale nie jestem pewna czy ona nie jest na receptę.
owszem, biostymina, jak każde zastrzyki/ampułki, ma status leku na receptę.
ale często udaje sie ją kupić i bez recepty.

co na odbarwienia skory?
goldwell
szkolenie zakładania tipsów - Kraków?
SPA Avon