domowe sposoby na odciski

1. Data: 2008-04-26 02:54:19

Temat: domowe sposoby na odciski
Od: "Andrzej " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie sa Wasze doswiadczenia w usuwaniu odciskow? Probily sie na krawedziach
stop od strony zewnetrznej [nie na palcach] tuz obok nasady malego placa. Jak
sie tego cholerstwa szybko i skutecznie pozbyc? Dzieki serdeczne za podpowiedz
Andrzej

2. Data: 2008-04-27 17:09:07

Temat: Re: domowe sposoby na odciski
Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej " <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Jakie sa Wasze doswiadczenia w usuwaniu odciskow?

Plaster na odciski, naprawdę pomaga.
M.

3. Data: 2008-04-28 19:37:58

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja miałam tylko we wczesnej młodości i wycinałam je brutalnie, ale nie do
krwi, małymi nożyczkami, dezynfekując spirytusem.
Istniejące wtedy plastry na odciski nie były skuteczne.
Wystarczy żeby mieć jeden i mnożą się wszędzie, po zwalczenu ostatniego nie
wracają.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

4. Data: 2008-04-30 10:00:05

Od: b...@g...pl (brchb) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak
> sie tego cholerstwa szybko i skutecznie pozbyc? Dzieki serdeczne za

U mnie skuteczny okazał się dość znany płyn Acerin (1 -2 razy dziennie)
poprzedzony moczeniem nóg w soli karnalitowej. Po dwóch tygodeniach pozbyłem
się bolesnych odcisków.
Pozdr
BB

5. Data: 2008-05-04 20:21:57

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> Ja miałam tylko we wczesnej młodości i wycinałam je brutalnie, ale nie do
> krwi, małymi nożyczkami, dezynfekując spirytusem.

Ja miałam na małych palcach u stóp, plastry były skuteczne, ale rdzeń musiał
wyjść ze skóry. Jeden wycięłam krzywymi nożyczkami, ale do krwi i z bólem,
podziwiam jak Tobie się udało Stokrotko.

Masoneczka

6. Data: 2008-05-05 18:41:15

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyjść ze skóry. Jeden wycięłam krzywymi nożyczkami, ale do krwi i z bólem,
> podziwiam jak Tobie się udało Stokrotko.

Zgadza się, istotą jest, żeby delikatnie wygżebać ten czarny rdzeń w środku.
Najlepiej po kąpieli.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
ktury ludzie ociężali umysłowo
reforma.ortografi.w.interia.pl

[OT] ankieta
Kto ustala "normy" dla wyników badań?
Żółtak
otwarta zatoka
Forum dla rodzicow dziec z zespolem Downa